♥Tullerusk♥ Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Ikke bra...Går så mye utover sambo, men det er jo rett og slett fordi jeg har et så stort ønske om et barn til.. Men jeg vil jo ikke ha når han ikke vil, men skulle ønske han kunne vise litt empati. At når han vet jeg har en baby dag, som jeg fint kaller en DÅRLIG DAG, så kan han trøste meg litt...Han kan blandt annet si som det er. "At han vil ha men ikke nå".."Vi skal få en liten en til"... Er det så vanskelig å si?? Vel skal prate med han i dag...Får jo dårlig samvittighet av å være sånn...*kremt* hvis jeg tør da...=o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Hei=) Sender deg en stor trøsteklem! Selvfølgelig går det utover sambo når du har lyst på barn. Det er jo han som bestemmer at det ikke skjer. Jeg synes at det er på tide at han kan vise litt forståelse ja, og trøster deg. Og at du får en bekreftelse på at han vil ha fler barn, at han vil være med deg osv. selv om han ikke vil ha barn med deg akkurat nå. Blir sikkert kjempebra å få pratet med han=) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå