Gå til innhold

Når følte dere at ting begynte å "gå seg til" litt?


Lillypia

Anbefalte innlegg

Her er snuppa nå 3mnd og2 dager og jeg syns at fra hun var 2mnd og mer og mer gradvis fram til nå 3mnd så begynnte ting å normaliserer litt igjen. Og jeg føler nå jeg kjenner henne ganske bra. Merker på lydene hva hun vil og sånn....slapper mye mer av hverdagen nå og det blir mye lettere å finne på ting med henne! Hva med dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra 2 mnd ca. Eller når vi gikk mer og mer over til mme. Har kommet inn i gode rutiner så nå bare koser vi oss (nesten :-))

Som du sier så blir man jo mer og mer kjent med de små og skjønner hva de vil, sultne, slitne, magen osv

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dagtid har det vært bra hele tiden synes jeg, ikke hver dag jeg får gjort det jeg har tenkt da... men alt i alt veldig bra :)

 

Den siste uka før han rundet 3 mnd gikk det seg til på natten og...

Nå sover han fra ca 21-22 til 04-05.30, og igjen til rundt 08 :))

ENDELIG!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vihar hatt det flotters i snart 2 måneder. og siden 2 uker sover han vanligvis fra ca 10 til 5 :) deilig dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun var 2 mnd, helt klart. Da roa hun seg veldig, og slutta å være våken halve natta....Vips så sov hun hele natta i stedet, veldig deilig for mammaen. Snuppa ble også mer opplagt på dagen, og "enklere" i ha med å gjøre. Nå går alt på skinner her =) Takk og pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke det har gått seg helt til enda med rutiner og sånn... Sover vel egentlig max 6 timer i strekk den første økta,og deretter 3-4 timer.På dagtid blir han veldig fort trett/overtrett... Gir mat hver 3 time ca,og han må iallefall ha en liten blund mellom hvert måltid...

Men er jo blitt veldig godt kjent med han da:) Lettere å forstå hva han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...