evigoptimist Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Ser ut som det blir en stille påske her inne! Har alle dratt på ferie tro?? Selv satser vi på hjemmepåske, med god mat og drikke, dagsturer og kos med ungene og besøk til familie og venner. Hva gjør du i påska??
nicco Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Ingenting!! Ungene har jo fri i 12 dager, så vi prøver å benytte nærområdet litt når været er bra. Mannen min skal jobbe hele påska, nattevakter, så det blir vel til at formiddagene når han sover blir rolige. Synes det er godt å sove 20 minutter lenger enn vanlig....er forferdelig trøtt om dagen.
Modesty Blaise Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 jeg skal jobbe til og med i morgen og tar deretter fri. Men vi drar ingen steder vi heller. Får litt besøk og skal kose oss hjemme. satser på godt vær, har kjøpt inn grillmat og satt ut hagemøbler. har handlet inn tulipaner og satt i vaser i alle rom så det er skikkelig påskestemning her. har blitt syk og var hjemme fra jobb i dag. tok et par paracet i sted, det hjalp litt. kan jo ikke bli syk når man skal på fri:-) har bimmet en del i dag og sett at aktiviteten er laber. satser på å komme meg på jobb igjen i morgen... krysser fingrene for alle dere med påske EL
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Jeg jobber i påsken,men min kjære nyter glade fridager. Dritvær gjør han ikke en gang deprimert,for da har han allibi for å sitte inne å se på fotball på tv ). God påske jenter !
Gjest Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Vi reiser hele familen på hyttetur i morgen. Blir bare ett par-tre dager, men jeg gleder meg til å komme meg litt vekk. Har ellers fri hele påska, så det skal slappes av! God påske
*lillerosin* Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 jobbe :-( men det blir jo litt penger av det da :-) Sånn er det når man jobber i turnus... jobbe når andre har fri. Men så er det jo godt å ha fri når andre jobber også ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå