Gå til innhold

Hold dere fast jenter... JEG...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER GRAVID!!!!

legene gav oss ikke gode odds pga at mannen min nesten ikke har sædceller, MEN JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

er på jobben nå, men måtte bare dele det med dere!

LOVE YOU!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flott!!! skal si at dette lover godt, får håpe jeg kommer etter i neste uke:)

masse lykke til:)

Skrevet

ja nå er vi i en positiv bølge her jenter!!! du kommer etter du og Giggel! jeg skulle egentlig ikke teste før i morgen, men klarte ikke mer jeg :-)

Skrevet

Ååååååhhh, det er jo bare helt fantastisk!!! Gratulerer såååå mye Linnen:) Satser på at jeg kommer etter i neste uke:)

Stor påskeknib fra

Skrevet

så fantastisk.gratulere kjempe mye.:):o)

Skrevet

grattis :o))

kos deg masse fremover

Skrevet

hei linnen er det lov å spør hvordan kroppen var i rugeperioden??

Skrevet

Linnen! Det var herlige nyheter! Gratulerer kjempemye fra meg. Nå må du bare kose deg, fryde deg masse og drømme i vei.

Klemmer

Skrevet

Så flott Linnen !

Gratulerer med den gode nyheten !

Du må virkelig kose deg denne påsken,og glede deg:O)

Klem fra

Skrevet

gratulere :)

så du turte teste til slutt , og det gikk jo kjempe bra :)

nå kan du kose deg i påsken.

stor klem fra

nesten to år og nå med bolle

Skrevet

Kroppen min i rugeperioden:

fra første rugedag til tredje, masse smerter i magen, ikke intense, men ganske konstante, nesten som menssmerter.. fjerde rugedag var det helt stille, femte rugedag fikk jeg menskvise og fikk igjen stikkinger i begge sidene, mest i venstre side. Og slik har det vært frem til nå. Har følt meg litt tung i magen, sånn bak skambeinet, er oppe på natta og tisser. Dette fra RD 10. Har ømme bryster, men værst på kvelden. Føler meg litt svimmel og kvalm. Det murrer hele tiden. Er også forandret inne i ...eh...skjeden, føler at det er trangere der inne, virker litt hoven nesten. vet ikke om dette er pga at jeg er gravid, eller om at det er på grunn av Crinonen. For tre dager siden var ikke brystene ømme i det heletatt, da ble jeg lei meg, gikk og klemte på dem til de ble ømme, stakkars pupper :-) I dag har jeg hatt bittelitt blod på papiret, tror jeg er litt sår av crinonen, at jeg kanskje riper meg litt opp innvendig. Føler et slags strekk i magen..

Dette ble litt rotete, men du må bare spørre igjen om det er noe du vil jeg skal si mer om..

KLEM

Skrevet

så snill du er som gidde skrive så mye takk:) var du oppblåst ,?har hatt vont i magen i går og i dag .bli nesten gal . men er veldig gla på din vegne ,det må føles ubeskrivelig;)

Skrevet

Ja dette er helt uvirkelig, når vi har 46 prøveperioder bak oss, for så å lykkes på første ICSI, føler at det nesten er magisk!

Æ va vældi oppblåst egentli, å de e æ jo no å, føle æ har en kul over magen, den kjæm vel bort etterkvart...hehe før magan ska byn å væks igjæn. Oi, her vart de dialækt du...hehe skikkeli trønderveitj!

Skrevet

Herregud, er det virkelig mulig...

G R A T U L E R E R så mye vennen. måtte deres flaks smitte over på meg når det er min tur.... snart..

Kos

Skrevet

GRATULERER så myyyye!

Alltid kos å lese om når noen som har prøvd så lenge lykkes!

Kos deg masse med spiren din og lykke til med de neste månedene!

StOr klem fra

Skrevet

Hei du...

Gratulerer så mye... Så herlig da..

ja dryss litt smitte på meg og..........

Ha en kjempe fin kveld!

Skrevet

då he me prøvd nokså like lenge:) æ prøve mæ au på dialekt ,møe lettare det.du må ikkje forvinne heilt inn te gravide slitere, du må holde åkke oppdatert. det æ ikkje anna enn eit mirakel spør du mæ:)klem klem:)

Skrevet

Gratulerer , kjempemasse alt !!!!!

Skrevet

Jeg forsvinner ikke helt til gravide slitere, nei. Det er jo hær jeg føler meg hjemme... Og det er jo veldig mye som kan skje enda, så jeg må nok holde bakkekontakten litt en stund fremover.

Dere har gitt meg så mye jenter, jeg er så glad for all støtten jeg har fått her inne, dere har vært uvurderlige for meg!!

Skrevet

Så herlig da! Gratulerer så kjempemasse!

Kos dæ! =)

Skrevet

G R A T U L E R E R : )

Lykke til videre på ferden:)

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Nyt den deilige følelsen:-)

Skrevet

Gratulerer så masse! Så fantastisk!!!! :-)

Kos deg..... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...