lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Hei hei. Har hatt pause nå i ett par uker, og det har egentlig vært veldig greit. Så kommer jo tiden rundt el, og jeg begynnerå tenke igjen... (blæh) På lørdag fikk jeg dalacin av legen (for oss som ikke tåler penicilin) fordi jeg har fått en rar og merkelig betennelse utenpå hals/øre.. skulle gå på kuren i 10 dager, og jeg og sambo skulle egentlig vente til neste mnd med mer prøving... meeeen, i går orket vi ikke mer, he he. kjent at el er på vei en 4 dagers tid nå, og tror jeg hadde el i løpet av natten (sterkere smerter etters ex i går) meeeen, hva skjer om jeg fortsatt går på dalacin hvis egget skal få festet seg? har det noen betydning? står i pakningsvedlegget at det ved lengre bruk av dalacin ikke er påvist skadelig effekt.. men har dette noe å si for et egg som kanskje skal feste seg? la oss si at el var i natt, skal gå på kuren i ti dager (fra lørdag) og et eventuellt egg fester seg etter ca 6 dager... da er jeg på en av de siste dagene av kuren... ble bare litt bekymret.. noen som ville sluttet på medisinen når betennelsen var borte, elelr ville dere fulgt hel kuren ut? klem fra
attpåklatt!! Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Hei vennen!! Håper du ikke skal ha dette nicket så lenge... kjenner ikke til denne kuren, men en liten stund etter eg ble prøver fikk eg uvi. Fikk da penicillin, og dette skulle ikke bety noe for evt unnfangelse sa legen! Så eg ville ha tatt kuren! Alltid viktig å ta ut hele kurer....! Unngå at det blusser opp igjen!! Så må dere ha lykke til videre, håper spiren sitter nå! Og blir der!! Mange klemmer!!
2 tette - med flette Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Det skal ikke ha noe å si for om egget fester seg eller ikke Du bør ta kuren helt ut ja, for om man ikke fullfører kuren kan det komme tilbake, til og med værre enn det det er nå.. Jeg har gått på masse antibiotika mens jeg har vært gravid, og det skal ikke ha betydd noenting, så lenge det står at det ikke skader, så skal det være helt i orden
Tasselur Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Uffda, Liovr, ikke noe staselig nick du hadde nå, nei. Jeg er enig med "attpåklatt", fullfør kuren! Når det ikke står noe mer i vedlegget enn det du sa tror jeg ikke du skal tenke så mye på det. Og hva hvis det faktisk fester seg en liten spire, du ikke tar hele kuren, og så må ta en ny en fordi du ikke fikk tatt helt knekken på betennelsen. Da må du jo ta hele kuren på nytt. Sikkert ikke noe bra for en liten spire med betennelse i moderkroppen heller. For mulighetene for at det blusser opp igjen er jo større hvis du ikke fullfører kuren... Krysser fingrene for dere, det er din tur nå! Klem,
evigoptimist Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Best å ta kuren helt ut! Har til og med lest at en antibiotikakur kan være til hjelp for oss prøvere!!! Sååå: Her er det bare å benytte seg av EL! Lykke til! Håper spiren sitter;-))
Mrs. icsi og småen Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Hei vennen! Så nickèt ditt.. Stakkars liten.. Og så betennelse på toppen! Ville bare sende deg en liten påskeklem, jeg og si god bedring! Klem fra
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 3. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2007 Tusen takk for tilbakemeldingene jenter har helt glemt å endre nicket mitt igjen. den siste uka har faktisk vært veldig bra. vi har jobbet oss gjennom dette sammen, og nå ser jeg mye lysere på det hele. fikk som sagt en skikkelig runde i halmen i går lenge siden jeg har fått 3 doser på en kveld. hihi skrev i sta at jeg trodde el var på vei, men nå VET jeg. fytti fan!! at man kan glemme fra gang til gang hvor vond første el etter en sa er ikke kjangs i havet om at jeg orker noe sex nå nesten så jeg kikker ned på sia mi mens jeg er for å tisse, bare for å bekrefte at ingen har stukket inn en kniv :/ jaja, el er det iallefall. he he vi får håpe at dosene fra i går gjør susen hvordan står det til med dere alle? har ikke fått fulgt med, så er kjempekoselig om dere kan oppdatere Noen som er blitt gravide de siste ukene? spennende dette klem klem
Erisa* Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Heisann, Lioevr! Jeg er også enig med jentene over om å ta ferdig kuren. Godt å høre at du har hatt ei fin uke! Du virka ikke akkurat superhappy for ei uke siden... Jeg går og venter på at testen blir positiv, for å si det slik. Har IKM i dag eller i morgen tror jeg, hvis ikke kroppen bare lurer meg og jeg ikke har hatt el etter SA i det hele tatt, da. Begynner å lure nå.. Tok en test i går, men den var negativ. Mannen min bare flirer av meg og syns jeg er SÅÅÅ utålmodig, jeg har tatt 3 tester på 8 dager!!! (Jeg syns ikke det er så mye jeg, har vært flink og ikke testet hver dag...) Så nå skal vi hjem på påskeferie, være på hytta hos svigers:) Tror jeg skal teste på søndag hvis ikke tanta har kommet... Så det var oppdatering på mitt liv:)
2 fine små Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Hei Lioevr, Glad for aa hoere at du er paa'an igjen, det er glimrende! Synd aa hoere om betennelsen, men ta kuren og bli ferdig, det er best. Jeg tror de tidlige spirene lever helt sitt eget liv, saa ikke tenk paa det. Og, heeeey, mindre bekymringer denne gangen da....det er jo det vi er enige om at ikke er vitsi..... =o))) 3 runder hoeres veeeeldig bra ut, jeg fant braatt EL foer helgen, saa det holdt for aa si det sann, med 2,5 dag med pos EL test, etter at jeg i 3 uker (!) jo var i IKM modus sammen med deg (ja, de syklusene og kroppene etter at vi har mistet, som du sier) saa her er det IKM uke 15 og jeg er i den kjedelige uken naa, altsaa uke 14... Hoere at du ikke er sliten og nedbrutt i hvert fall og det er straalende. God proeving og lykke til naa!
skorpion01 Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 hei Lioevr!jeg så du hadde skrevet at du var litt beskymret for denne kuren du går på.Det kan jeg si med sikkerhet at det ikke er farlig.Jeg gikk på sammen kur når jeg var gravid med min datter.Får håpe det er en spire på vei! Lykke til videre! Klem skorpion 01
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 4. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2007 Femina: så deilig at du fant e!!! jeg hadde som sagt min i går, så nå er det bare å vente spent igjen. Får håpe at tiden går litt fortere ed påske og alt rundt Har IKM tidlig uke 16 jeg da, men kommer til å ta en test lørdag 14. Skal ha giga bursdagslag med 6 veninner av meg. Det blir sånn skal/skal ikke drikke greie altså Har leid lokale og venter 150 gjester og hele pakka. Men blir mere glad for en pos. test enn en dunk med alkohol. lol Da satser vi igjen på at vi trasker over til 1.tri da :)
2 fine små Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 Ja for pokker!! Det var VELDIG fint aa finne EL etter aa la lett etter IKM noen uker....hehe. Like maate til deg naa. Vi skal nok faa det til begge to skjoenner du, det er bare det at de toeffeste i gata noen ganger maa settes ordentlig paa proeve ser det ut til! Saa kult med bursdagsfest da, er du aprilbarn som meg eller??? Er du en vakseekte vaer rett og slett? Dersom det er mellom EL og IKM maa du unne deg et bursdagsglass synes jeg da, eller to...men det er meg da. Jeg er paa Anne Lindmo og Helle Vaagland siden i den debatten....sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå