Gjest Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Hei, håper en av dere kan svare meg på dette... Jeg hadde en spontanabort i uke 7 før jeg ble gravid nå, nå er jeg 5 uker på vei (tror jeg).. problemet er at jeg kjenner faktisk liv inni der, dette er nr 2 så jeg vet hvordan det kjennes ut.. Har fått mage og ser gravid ut! Er det noen som har opplevd å miste en og ha en igjen? Jeg begynner virkelig å lure nå..... er det bare innbilning?
Gjest Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Hei Det er nok alt for tidlig å kunne kjenne liv i uke 5. I tilfelle må du ha komt en god del lenger enn du tror.. Kan du være det da?
lilletrillefaltned Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Hei. Jeg har faktisk opplevd å miste den ene tvillingen min. Det var omtrent i uke 7. Trodde lenge jeg ikke var gravid. Når jeg var på ultralyd sa legen at jeg trolig ikke hadde abortert alikevell. Jeg fødte så en vellskapt gutt men fikk ut en liten ekstra morkakebit. Jeg hadde abortert en tvilling. Du burde be om en ultralydundersøkelse. Du kan få henvisning av fastlegen din til en lege med ultralydaparat så får du det kjappere. Så slipper du å lure. Håper det går bra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå