Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, håper en av dere kan svare meg på dette...

Jeg hadde en spontanabort i uke 7 før jeg ble gravid nå, nå er jeg 5 uker på vei (tror jeg).. problemet er at jeg kjenner faktisk liv inni der, dette er nr 2 så jeg vet hvordan det kjennes ut.. Har fått mage og ser gravid ut!

Er det noen som har opplevd å miste en og ha en igjen?

Jeg begynner virkelig å lure nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fullt mulig at diu hadde tvillinger og mistet en, men tok du ikke ultralyd ifm SA?

Skrevet

Nei har ikke vært på ultralyd el noe.. fikk beskjed om at jeg måtte til lege hvis jeg hadde smerter el noe i etterkant.. men det hadde jeg ikke... Regnet vel med at kroppen hadde fiksa alt selv!

Skrevet

Bestill UL du!! Lykke til:)

Skrevet

Jeg hadde SA i slutten av februar, 9 uker. Hadde samme følelsen av at det måtte være noe der inne fortsatt fordi magen var større etter noen uker enn da jeg mistet... Såg skikkelig gravid ut (men dette forsvant etter første mens igjen).

og fordi hormonene sitter igjen i kroppen en lang stund kan dette gi utslag på graviditets test. Jeg var ikke gravid, men trodde også jeg fortsatt "bar på en tvilling".

Kanskje ønsker vi så sterkt at vi fortsatt var gravide at vi innbilder oss ting - det gjorde iallefall jeg.

Ta UL så slipper du å tvile/håpe.

Lykke til!

Skrevet

huff..

Ja hvor lenge etter gir det utslag på en en test?

Skrevet

Heisann! Jeg fikk utslag på testen nesten 6uker etter utskrapningen... Men 7uker etter utskrapningen va den negativ!

Kom deg til legen du!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...