Gå til innhold

begynner å lure jeg..... Hjelp??


metteflette

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt rosa/brunlig utflod siden lørdag ettermiddag....

Det murrer i magen hele tiden, skikkelige mensmurringer. ikke noe rielignende, men murring..

 

Jeg har bestemt meg for å bare vente til neste onsdag, da skal jeg på tidlig ul uansett, så går det galt så gjør det det..

 

Er det noen som har det samme?? Eller vet om noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det blitt mer etterhvert, eller har det holdt seg stabilt hele tiden? Mest brunt eller mest rosa? Har det skiftet farge underveis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Metteflette!

 

er 6+3 jeg og jeg startet med litt brun utflod pá fredag- bare litt pá papiret, etter á ha tisset. lördag ingenting og litt i trusa igjen pá söndag... Ble jo veldig bekymret jeg og og dro til legevakta pá mandag morgen. Der tok de tidlig ultralyd og der fikk jeg se et flott lite dunkende hjerte! Alt sá fint ut sa de til meg- men selvfölgelig- skal holde meg sá rolig som mulig i ukene fremover...

Hadde ikke noe i gár eller i dag-

Eneste máten er jo at du drar til legen- men som sagt, trenger ikke väre noe galt :-)

 

masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skifter frem og tilbake i farge... Men jeg har jo en aktiv liten på 16 mnd, så det er begrenset hvor mye jeg er i ro på en dag. Jeg har tenkt at det kanskje har en sammenheng?

 

Uansett så skal jeg jo på ul på onsdag neste uke, så jeg får jo vite det da... Krysser fingrene for at alt er ok, nå skal jeg til hytta med familien. Vurderer å fortelle ståa til min mor, så kan hun hjelpe litt til med minsten... Mannen må være hjemme å jobbe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en liten en pá 16 mder ja... hehe- lite ro da! :-)) Ville nok fortalt det- sá du kan fá hjelp av moren din. krysser fingrene for deg jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...