Gå til innhold

Hvilken babycall er best?


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Trenger en som har god rekkevidde (fra hagen til 2 etg), at den holder lenge på batterier, at det ikke er for mye "skurr"

 

ja, generelt god! :-)

 

Har en fancy en med video men den er jo "håpløs" å ha med noe sted. Holder få min uten strøm..... Skulle være så bra men....................

 

Takk for tips :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er veldig fornøyd med Super nova. Holder lenge på batteriet og ingen lyd før den slår inn når barnet lager lyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Doro,og er veldig fornøyd med den:) Koster heller ikke så mye. Rundt 500-lappen eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig fornøyde med Super Nova. Eneste minuset er jo at den er ganske dyr.....Brukt samme babycall til 2 barn, fungerer utmerket. Bra rekkevidde og bra batteri, begge enheter er oppladdbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den på clas ohlson til 300kr kom ut som best i test på TV2 hjelper deg. Jeg kjøpte den og synes den fungerer fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa! :-))

 

Jeg har super nova fra Clas Olsson - og den _spiser_ batterier!! Den tar inn alle slags lyder, og nå i det siste har den rett og slett sluttet å funke... Altså, den funker sånn når det passer den.... så jeg kan ikke stole på den i det hele tatt. Like før jeg hiver den i veggen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har top com babycall.. Kjøpte dn på clas ohlson til 395,- fungerer helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...