Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Da har jeg fått vognen min:-) Siden babyen min ikke er mer enn 2 mnd enda så kommer jeg til å bruke understellet med bilsete på nå den første tiden. Men jeg fant ikke bruksanvisning til hvordan man bruker dette? Noen som kan forklare meg?
mammatilsommeren Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 hei på deg! Regner med at du har kjøpt adapterne, for disse må kjøpes i tillegg! Da vil den følge med bruksavsning. Det blir litt vanskelig å forklare her, tror det beste er om du dro til en forhandler som fører easy walker for å få montert for deg! Da får du sett hvordan man gjør det!
yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Ja jeg har kjøpt adapterne,men der lå ingen bruksanvisning sammen med de. Jeg bestilte fra babyjungle. Jeg har lyst å bruke vognen så snart som mulig, er et lite stykke å kjøre til en butikk som har vogna så det gidder jeg ikke enda. Hadde håpt det var noen som kunne prøve å forklare meg her inne.-)
Lille Liak Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Hei! Du fester det på rundt det svart plaststykke på vognen med glatt siden ut..må bruke ganske mye makt første gangene.. ser at det er sånn kant som det skal festes i prøv uten og ta den på vognen.. håper du klarer det...
yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Mener du at det merker på vogn-rammen som viser hvor adapterne skal festes? jeg har ikke tatt av trekket på vognen enda. Det står L og R på adapterne, regner med det betyr hvilken side de skal festes på:-) er det enkelt å feste bilsetet fast i adapteren?
Lille Liak Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Du må ta av trekket så fester du det rundt det svart som er på vognen over den rødesikkerhetsgreia... :-) ha tatt noen bilder nå skal laste dem over og legge de ved.....
yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 KJempeflott:-) hvor legger du bildene?
Lille Liak Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Hei! Nå har jeg fått overført fra kamera har litt problemer med det.. beklager.. prøver nå på og sende deg en post...
Lille Liak Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Her prøver jeg på å legge dem ut.. er utrolig dårlig på data og samboern er på jobb... file:///Users/axl/Pictures/iPhoto%20Library/Originals/2007/Rull%20452/P4032411.JPG file:///Users/axl/Pictures/iPhoto%20Library/Originals/2007/Rull%20452/P4032412.JPG file:///Users/axl/Pictures/iPhoto%20Library/Originals/2007/Rull%20452/P4032410.JPG håper de ikke blir for store jeg prøvde nettopp og copiere samt åpne og det funket..
yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 Jeg får det ikke til... Vil tro det er fordi disse filene ligger på din pc, kan ikke du legge dem inne på Våre album istedenfor?
Lille Liak Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 da ligger de under lise på våre album nå.. kanskje de ligger på første siden...
Lille Liak Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 håper du får det til.. jeg må ut nå... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå