StoltMammaForFørsteGang Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Hei Har hatt 28-dagers syklus i årevis. Mistet en liten spire i november, og etter dette har jeg fått stabile sykluser på 26 dager. Vet at for korte sykluser kan bety at egget ikke rekker å feste seg før mestruasjonen kommer, men at 26 dager regnes som normalt. Noen som kjenner til om kort syklus (men innenfor normalområdet) kan gjøre at en har vanskeligere for å bli gravid? I tillegg hadde jeg alltid ømme bryster/magesmerter noen dager før mens kom, før jeg mistet. Etter at jeg mistet har jeg ingen slike symptomer i forkant av mens. Noen som vet om det betyr færre hormoner/at det kan være vanskeligere å bli gravid? Takknemlig for svar dersom noen vet noe!! Påskeklem,
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 hei! syklus på 26 dager er helt fint. men kommer man ned på 16-18 dager så bør man ta en prat med gyn. det med symptomene kan ha med el å gjøre. ca 3 mnd etter at jeg sluttet på piller begynte jeg å få sterke menssmerter og gyn mente at jeg da hadde fått tilbake el. du vil heller ikke få ømme pupper heller om du ikke har el. har du testet for å sjekke?? klem
melkekua™ Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Så lenge du har en lutealfase på 12-16 dager så er du innenfor det som regnes som sikkert, med tanke på at en spire skal feste seg.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 6. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2007 Fikk pos EL-test den ene mnd. jeg testa, og har symptomer fra eggstokkene som jeg hadde før - men ingen av delene er vel en faktisk garanti for at man har EL...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå