Gå til innhold

hvordan er sexlivet?

endelig vår tur i mai :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja eg kjenner på det at eg er redd for at det skal gå galt, men samtidig så synes eg de to siste ukene har vært lange og gledet oss til å gjennoppta sexen liksom, men nå som vi ble gravide så har det endret seg litt. iallefall for min del .. kjenner eg har endret meg såpass mye nedentil også selv om eg bare er 4 uker på vei..

ps! endret nicket mitt ( tidligere nesten to år og nå med bolle)

Vi lever som før vi, det var også beskjeden vi fikk fra St. Olavs. Og nå føles det ekstra deilig med den kjærligheten fra hverandre :-)

Men har hørt at de med svak/åpen livmorhals skal bruke kondom pga at sæden kan påvirke..ja ett eller annet...heh...

Men vi nyter tiden vi er i med hverandre. Vi trenger det nå :-) Vi har over 40 prøveperioder bak oss, og det har ofte vært sex med baby i tankene, men nå kan vi endelig ha det av ren kjærlighet!!

Annonse

Hei, jeg synes det er litt vanskelig med sex i alt dette jeg. Er redd for at jeg skal ødeegge noe. Er jo så øm i magen at det kan vel umulig bli så veldig godt...Men vis skal prøve igjen nå når som helst, og da er det sikkert en måned siden sist!!!! Hjelp, det er lenge, men jeg er ikke klar før nå. Har hatt vondt i magen helt siden eggutak, og sex har ikke akkurat vært det jeg har tenkt mest på. Men nå savner jeg det masse og gleder meg til å prøve. Det er jo ikke ulovelig og ikke farlig, men jeg er litt paranoid! men tror det er viktig med kondom på grunn av infeksjoner som jo kan komme....

Klem

Huff og huff! HEr i gården er det jamen blitt lite eter at jeg ble gravid. De første tre mnd var jeg bare kvalm, kvalm kvalm -> lite fristende.... og så tror jeg dette nesten har blitt en vane.... hmmmm, det er jo noe vi burde prøve å rette på. Nå er jeg i tillegg fryktelig bekymret. så kasnkje det er litt årsaken nå til min dalende lyst? For å sette et tall...kanskje en til to ganger i mnd.

Håper det retter seg da vesla kommer. Er jo ikke interssert i sølibat.

vi har vell ca en eller to ganger i uken nå,slik har det vell vært siden jeg ble gravid...syns enelte stillinger har blitt litt ubehaglige nå siste tiden,men unngår vi de går det bra:)men noe mer enn slik vi har det nå orker jeg ikke,er konstant sliten...

Her er det vist full tørke. Kiosken er vist stengt har jeg skjønt. Er vel ikke mest attraktiv om dagen heller, her jeg går med en stor kul på magen. Vi fikk sexforbud tidlig i svangerskapet, og helt frem til uke 25 tror jeg det var... Ja ja, to ganger etter det har det vel blitt, og jeg er nå i uke 33. Lucky me... hihi

Her er det heller labert. Etter 3 SA og crinone de første 11 ukene denne gangen ble det ingen sex da. Etter det har vi vel hatt det 2 ganger... Er i uke 14 nå. Jeg må innrømme at jeg fortsatt er engstelig og jeg får faktisk vondt i mange timer etterpå - så blir nok ikke så hyppig framover heller. Er ikke sånn at jeg ikke har lyst - blir bare ikke sånn.. Ja ja , vi får ta det igjen senere.

Trøster meg med at det var litt sånn med forrige også. Da var det mannen som ikke klarte det etter at vi begynte å kjenne spark og sånn. Men vi hadde det veldig fint ellers med masse nærhet og kos på armen. Deilig det og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...