Gå til innhold

hvordan er sex livet?


endelig vår tur i mai :)

Anbefalte innlegg

er det slik som før dere ble gravide eller har det blitt mindre?

vi har hatt sex forbud fra legen pga infeksjonsfare( icsi og egguttak), men nå som vi kan ha sex igjen må eg si at eg er redd for å ødelegge det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff! det var leit... krysser alt for at dere lykkes denne gangen da .

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør heller ikke! Vet jo at det ikke kan skade spiren,men har også dårlige minner fra tidligere sv.skap,så tror jeg venter ihvertfall til etter første UL neste torsdag!

 

Lykke til dere andre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt første svangerskap, men me har hatt sex. Kanskje ikke så stor forskjell fra før eg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har like mye sex..Super fom og alt er bare bra. Tror bare det er sunt med mye sex jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vårt første barn og vi har sex ofte. Mannen min er redd at han kommer til å skade spiren men jeg tror at det kommer til å gå bra. Jeg er kvalm, trøtt osv. men det er ingen hinder for sex det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt fraværende, men nå når formen ellers er blitt bedre og vi godt kunne, så har jeg fått en soppinfeksjon og med kløe og svie så frister det ikke noe særlig.

Håper det tar seg opp igjen i løpet av påska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med graviditeten!

 

Vi har også hatt ICSI og fikk full klaff på første forsøk! Er nøyaktig 7 uker i dag. Rart at man får høre så mye forskjellig på de ulike fertilitetsklinikkene. Ifølge St. Olavs skulle vi bare opprettholde et normalt seksualliv! Imidlertid var jeg svært lite lysten på sex de 2 rugeukene. Følte at de hadde "rotet" så mye der nede at jeg ble litt anti-sex bare av det. Dessuten var mannen min bortreist på jobb så det løste seg i grunnen selv!

 

Nå har vi imidlertid hatt sex 5-6 ganger og det har vært deeeeilig! Mitt råd til deg blir derfor: Nyt mannen din i påsken, du ødelegger ikke noe som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe her i gården! Ikke redd - men vil bare ha kroppen min i fred, uvel, kvalm og trøtt - regner med at det tar seg opp når bare ukene går!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

For min del har det blitt mindre. Jeg har ikke lyst - og dessuten er det som nå skjer med kroppen litt "ømt/ubehagelig" - derfor får jeg litt angst for sex. Jeg vet at det ikke er farlig med sex - men jeg tror det er helt greit å ta det litt rolig hvis du ikke "orker" eller ha den store lysten. Be ihvertfall partneren om respekt og et godt og langt forspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja stakkars sambo, hehe. Er ikke akkurat det jeg tenker mest på for tiden, har bare så utrolig liten lyst. På kvelden er jeg trøttt og har egentlig mer lyst på koooooos.

 

Er 9+5 i dag og vi har vel hatt sex kanskje 4 ganger siden jeg ble påsmellt!! Hehe, skal jammen prøve å skjerpe meg litt, men i ukedagene etter jobb orker jeg bare ikke, det må være i helgen, og sambo har vært bortreist flere helger. Så skal satse på påsken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...