Gå til innhold

Ikke graviditets følelsen noen ganger (uke 15)

Anbefalte innlegg

Er det flere her som ikke har hatt graviditetsfølelsen.. jeg merker det på brystene at de sprenger og har vokst, men ellers merker jeg ganske lite.. do-maraton om natten har også avtatt.. Jeg er i uke 15.. Har vært til ul. siste gang i uke 12 og da var alt bare bra.. "det" vokser helt normalt.

Fortsetter under...

..da tror jeg at jeg slår deg på målstreken når det gjelder

manglende tegn til graviditet.. dessverre for meg..

Er 17 uker i morgen -har kanskje vokst med én ml på hver pupp alle disse ukene.. Ømme har de ikke vært på omtrent 10 uker!

Har ikke vært oppe og nattetisset en eneste gang..

Kvalm var jeg skikkelig i én dag.. Aldri gulpet eller spydd..

Og midt oppe i alt dette, så har jeg ingen som helst bul på magen..

Det er flere enn deg som mangler 'det helt store', ja.. hmm..

jeg er 15 uker i morgen. har ikke spesielle tegn jeg heller nå, men har vært kvalm. toalettbesøk begynte jeg med for ca 14 dager siden. har ikke vokst noe i magen. synes noen klær har blitt større.

men var hos jordmor på fredag og da stod alt bra til. fikk høre hjertelyd.

merker jeg har en liten kul når jeg ligger på ryggen, og den hadde vist akkuratt riktige mål i følge jordmor.

Jeg har ikke noe å skryte av jeg heller... er 16 uker i morgen. Har litt mage, men det er det bare jeg som ser. Har ikke ømme bryster lenger heller, det ga seg i uke 14 en gang. Må tisse litt på natten, men det har jeg alltid måttet, ingen partyblære på meg :-)

Jeg har ikke vært på noen UL, og på legesjekken i uke 12 hørte vi ingen hjertelyd. Så jeg er jo nesten litt bekymret...skal ikke på UL før 24 april.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...