Gå til innhold

Treg mage og vondt oppe ved melomgulvet

Anbefalte innlegg

Er det fler som har det sånn?

Forrige uke så hadde jeg kjempevondt om natta oxo. Så da var jeg hos JM, hun sa at alt var bra etter at jeg målte BT og leverte urinprøve. Det kan jo være tegn til svangerskapsforgiftning når du har vondt der, men det var ingen eggehvite i urinen og BT var fint.

Dagen etter kjøpte jeg meg Dufalac(avføringsmiddel). Da fant jeg ut hvorfor jeg hadde vondt. Jobba hardt ei stund på do da ja, men når jeg spiser mye, så kjennes det ut som maten blir sittendes fast oppe ved mellomgulvet. Så nå tenkte jeg at jeg skal prøve å spise mindre og oftere istedenfor. Jeg drikker mye vann så det er ikke der det ligger iallefall. Jeg hadde jo treg mage før jeg ble gravid, så det ble vel ikke akkurat noe bedre. Men nå er det jo bare 4 mnd igjen av dette svangerskapet, så det overlever jeg. Og det er helt sikkert verdt det:-)

Fortsetter under...

Det høres ut som du lider av det samme som meg; halsbrann. Ikke noe fardlig i det hele tatt :) Det ligger en klaff opp til spiserøret, rett under ribbena, og det føles som om det trykker på den hele tiden. Det går ann å få kjøpt Link eller andre midler på apoteket som er helt ufarlige. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...