Serial mom Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Jeg føler meg så varm hele tida,akkurat som når jeg har influensa. I tillegg er jeg drita kvalm(så dårlig igår at jeg måtte be om fri idag,er helt utslitt),og har feberdrømmer hver gang jeg lukker øynene. Flere som føler at de renner opp,eller er det bare meg?
MissBehave Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Du er ikke alene. Skjönner nesten ikke hva som skjer med meg
Serial mom Skrevet 3. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2007 Vet jo at tempen skal stige litt,men ikke at man skal føle seg så sjuk av det! Men men,godt å høre at det er flere. Hadde det slik sist også,men da hadde jeg en MA i uke 11,så vet liksom ikke om alt jeg kjenner nå er positivt eller negativt?! Var kvalm som et uvær sist også,håper jeg får lønn for "strevet" denna gangen! :-)
MissBehave Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Skjönner hva du mener. ejg er også livredd for slikt.Men ejg var på kontroll idag,og alt var i sin skjönneste orden.Så nå skal jeg forsöke å slappe av litt (ikke lett allikevel).
Serial mom Skrevet 3. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2007 Så godt at det stod fint til da:-) Skal ha første UL 12.april,er da 8+2. Er ikke like bakymra denne gangen,er litt mer forberedt på at det kan gå galt dog,men stresser ikke ved tanken,er jo ikke noe man kan gjøre fra eller til uansett.
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Æ har også feberfølelse av og til. Har vært mest dårli på kveldene, og det føles virkelig som æ får influensa hver gang. Fryser, hodepine og dødsslapp... Men dette har bynt å gi seg litt i det siste, er nå 11+5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå