Mariah82 Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Har utsatt prøvingen til neste år en gang, pga. skifte av jobb og div. Jeg sluttet på p-pillene (Trionetta) i desember, men vil nå gå tilbake til prevensjon av ettellerannet slag da hoppe-av-is-svingen/kondom ikke er aktuelt for oss. Jeg skal til legen i neste uke, så vil ta det opp der, men noen som har erfaringer/kunnskap om hva som er bra å bruke og som ikke "kødder" med kroppen og syklus, slik at det kan bli greit å slutte igjen også?
majatv Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Vet ikke om du tenkte å ha p-piller igjen, men om du vil ha noe som er helt hormonfritt så kan jeg anbefale lady/babycomp. Det er en liten data som måler tempen hver dag. Og viser deg sikre og usikre dager med grønt og rødt lys. Dvs at dere da må avstå fra sex de dagene den lyser rødt, siden du nevnte at kondom var utelukket. Denne er 99,3 % sikker! Og best av alt...ingen hormoner!!! :-)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Jeg anbefaler også ladycomp på det beste! Har brukt den i 1 år nå og er storfornøyd!! Ulempen er at det kan bli mange røde dager da.. Det finnes også prevensjon som heter persona hvor man måler etter eggløsing i urinen som jeg ble anbefalt av gynekolog, men har selv ingen erffaring med denne... Ladycomp vil dessuten være til god hjelp når du igjen planlegger barn.. da vet du jo hvilken DAG du bør satse på, festlig for slike utålmodige sjeler som meg.. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå