Gå til innhold

Nummenhet i fingrene ............HJELP.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som hadde problemer med nummenhet i fingrene? Når ble dere kvitt problemet? Har hatt nummenhet, stikking i fingrene i 2 uker nå, og har enda 4 uker igjen til termin.:(... Blir bare værre å værre, og trykket i hånden blir jo ikke akkurat bedre, desto mere vann jeg får. Legen sier det forsvinner etter fødsel, men har lest på disse sidene at enkelte først har fått problemet etter fødsel! Har lyst på hånden min tilbake :/ snufs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Er heilt normalt,er pga auka væske i kroppen,og litt hormonelt.Lykke til.Det forsvant hos meg.Klem

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har samme problem, men fått det nå etter fødselen! Var hos lege idag, og hun sender meg til nevrologisk på sykehuset

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette heter CARPAL TUNNEL SYNDROM. Jeg er gravid i uke 35+5 og har gips på begge armer for å lette trykket på nerver som er i klem. Det hjelper veldig. Håper jeg føder snart og at det ikke blir værre.. Lykke til.

Skrevet

Jeg fikk dette med nr 1, jeg var nesten lam i to av fingrene på høyre hånd. Heldigvis forsvant det få uker etter fødsel.

• 2 uker senere...
Skrevet

spis magnesiumtabletter -de skulle vere vanndrivende, det fik eg på barselavd etter fødselen pga numme fingrer-var så vondt ,føltes som naglebit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...