Gå til innhold

Hvordan våkner barna deres?

Anbefalte innlegg

Om morgenen, og andre lurer i senga, hører jeg småpludring en stund før han begynner å rope. Og når jeg henter han har han lært at han må spytte ut sutten før han får komme opp. Så flink atte.... ;) Har som regel en i munnen og en i hver hånd (har vel 4 sutter i senga i håp om at han skal finne en hvis han våkner i løpet av kvelden/natta!).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8852667-hvordan-v%C3%A5kner-barna-deres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stort sett merker jeg ikke at hun er våken før hun ligger (evt. står) og roper da-da! Men tror hun romsterer litt rundt for seg selv før hun kommer på at vi kanskje er i rommet og da må hun jo se etter oss. Drar ned sprinkelbeskytteren (vi har en som er ekstra høy) og titter over kanten eller reiser seg som sagt.

Hvordan har du lært han å spytte ut smokken... det var morsomt!!!

Har alltid tatt ut smokken før vi løftet han ut av senga, så begynte jeg å "dunke" på det med pekefingeren for å få han til å spytte ut, og nå spytter han den ut når vi kommer inn på rommet hans.

Men det hender jo han sutrer og griner etter han har lagt seg, og når vi går inn for å roe han litt - så spytter han ut sutten i håp om å bli løftet opp.... sukk..... men vi står i mot og putter sutten inn igjen.... hehe

Vi har to måter å våkne på om morgenen. Første gang 06-0630 hylskrik (dvs. sulten). Legger han igjen etter flaske go sover ca 1 time. Da står han i sengen og roper. Smiler fra øre til øre når han ser at vi er våkne. Han reiser seg opp på to, men klarer ikke å komme ned igjen, så hvis vi drøyer med å reagere blir det gråt etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...