sab22 Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Hadde ikm 31 mars - 1 april. Har enda ikke fått mensen og har absolutt ingen tegn til den. Testet negativt idag med cb digital. Pleier alltid være på tiden med ikm og muligens et par dager tidligere enn vanlig. Derfor er det svært unormalt å være forsinket.... Har egentlig ikke noen spesielle graviditetstegn. Er veldig trøtt. kan sove av og på gjennom flere timer midt på dagen. Har også jernmangel. Har hatt mensmurringer i små mengder. Ikke ømme pupper. Ikke mørkere omårdet ved nipplene.. Ikke noe som helst utenom søvn og små mensmurringer. Bør vel nevne det at ikm dagen og dagen før ble jeg akutt kvalm om kvelden. Ca samme tidspunkt. Dette gikk over etter noen timer. Ikke kjent mer til dette.. Hva er deres dom? kan jeg være gravid?
Modesty Blaise Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 det kan godt være at du er gravid. jeg hadde det som deg og fikk TR akkurat på dagen. testet dagen etter IKM og var negativ. Fem dager senere ble den positiv. Jeg skjønte jo med en gang at jeg var gravid siden TR alltid kommer på tiden hos meg. Jeg hadde ingen symptomer på at jeg var gravid den første uken. Ømme pupper kom etter 5-7 dager etter IKM. Lykke til med testingen fremover.
sab22 Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Ja jeg har da fortsatt ikke fått mensen. Idag er det ca 4 dager siden ikm. Har aldri gått så lenge over tiden.. hmm. Men jeg tørr ikke slippe tanken løs om at jeg muligens kan være gravid. Føler ligsom at jeg skulle kjent meg mer gravid dersom jeg hadde vært det. Kjenner jeg har litt mensmurringer idag... Men ingen spor etter TR. skal teste imorgen tidlig. Har bestilt tester gjennom billigtester no og håper disse slår ut dersom jeg er gravid..
Utålmodig venter i spenning Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Jeg synest dette ser lovende ut. Jeg hadde ikm tors el fredag i forrige uke. Jeg pleier å ha mye menssmerter på forhånd, men disse kom aldri bare noe små murringer og en rar kvalme som kom når jeg la meg om kvelden. Var ekstremt trøtt og sliten og er det delvis enda. Lørdag morgen testet jeg mest på gøy, hadde null forhåpninger. Og før jeg rakk å ta på hetten på testen lyste det 2 streker mopt meg. Dette var test fra hurtigtest.no. Kjøpte en cb vanlig som jeg testet med dagen etter. Og joda krysset kom før du aner:-) Jeg hadde det mye som deg. Ikke nevneverdig vondt i brystene. Men de er øm ja. Lykke til! Håper det er noe på gang hos deg å.
2 tette - med flette Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Prøv heller en graviditetstest som ikke er digital.. Den digitale testen krever dobbelt så mye hcg som evnt en vanlig stav test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå