Gå til innhold

min tur....

shayan_jente_04.04.

Anbefalte innlegg

God morgen jenter!

ja, de fleste av dere vet at min tid som gravid er strax over..., nå er dagen min kommet, i morgen blir jeg satt i gang!

Jeg har venta så lenge på denne dagen at det egentlig ikke har gått helt opp meg enda....

Vil gjerne takke dere for all støten , trøsten og alle de oppmuntrende orda som jeg har fått av dere jentene her og sist ikke minst alle de gode rådene, TUSEN TUSEN TAKK!

Nå er det ikke lenge igjen til denne herlige klubbe flytter over på dib, så jenter kos dere masse og slapp av før bebiene deres kommer!

Selvom det ikke er så lett og alle dere er slitne og lei og vil bli ferdig, men uansett så er det ikke lenge igjen!!

Vel, jeg takker for meg, kommer nok ikke til å forlate dere så lett men...he he...

Vil veldig gjerne takke dere alle her på aprilklubben og alle de nye vennenne som jeg har fått her!

Ønsker dere alle en siste tid med svangerskapet og lykke til med bebisene deres!

PS! blir satt i gang i morn den 04.april kl 09.00--------- siden jeg har 3 cm åpning så vil de vel bare ta vannet, kryss fingrene for meg...he he

Mange varme Påske klemmer fra bebin i maven og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

MASSE LYKKE TIL!! Det går sikkert kjempebra!!

Har fremdeles 26 dager igjen men går rundt å tenker på at det kan jo skje når som helst..vet jo aldri, hodet har festa seg så går liksom bare rundt å ruger. Er så nysgjerrig på hvordan det lille nurket ser ut! Og så er dt jo så fint vær ute at man har jo bare lyst å gå ut å trille!

GOD PÅSKE og nyt den sammen med den lille!

Ozgirl78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til!!!!! Skulle ønske det var meg..hehe:)Rimelig lei nå ja...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen! Tenk, i morgen har du babyen din i armene dine.... ohhhh er sååååååå missunelig! Men kommer snart etter på dib! Sees da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til =) Regner med du er ferdig nå...håper det iallefall=)

Vil bare si at jeg så det på ski storsenter her om dagen;) Du var så søt atte, selv om du så litt sliten ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til anonym....

he he..., ja, nå er jeg ferdig og klar for ny energi!

Men hvem er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeger ei som ikke hører til her inne iallefall:P

Fikk min andre datter 30 april i fjor...bodde i askim før, så du har kanskje sett meg.. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nemi_137 *tingeling*

ok, nei, ikke sikkker på hvem du ert, bilde av deg var ikke helt tydelig......eller ansiktet ditt....vet du hvem jeg er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

hei igjen..prøvde å sende privat mld, men det gikk ikke gitt..fullt eller du har blokka meg :P hehe

Uansett, jeg har bare sett deg før..på heimen og sånt:P *ler*

www.lille-krapyl.piczo.com er hjemmesiden min..flere bilder av meg der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...