Gå til innhold

Fødeklar! :o)

smurfen :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er visst jeg også blitt fødeklar. Syns det er litt merkelig å tenke på at snart kommer det lille knøttet. Har liksom alltid følt at det var langt frem i tid. Men nå er barnerommet klart, så da er det bare for lille gutt å komme. Håper dere alle har en fin påske og nyter det fine været!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Hvis du er som meg, så har du alikevel noen uker til som gravid foran deg. Men alle er jo ikke som meg...

I natt har det vært kynnere hele tida, og jeg måtte ta en paracet for å få sove. Både fordi det var litt vondt og fordi jeg ble så oppspilt. Dabbet litt av på morgenen, men nå prøver jeg å stå å gå mens jeg hører på påskelabyrinten, får vel ta meg en tur ut etterpå, men i dag tror jeg ikke at jeg tør å gå så langt hjemmefra...

Skrevet

Gratulerer med ny tittel :-)

Nå er det ikke lenge igjen. Husker jeg ble litt "svett" når jeg fikk tittelen fødeklar....da kan liksom ting virkelig skje når som helst :-)

Kos deg masse frem mot fødselen :-)

Skrevet

Spennende å følge med på hva som skjer med deg måken :-) Nå må lillegullet finne veien ut snart vel?

Skjønner veldig godt at du ikke tør vandre så langt hjemmefra om dagen ja. Ikke spes morsomt om vannet går når du står i kø på butikken eller noe :-)

Skrevet

Grattis med ny tittel :-)

Nå er det ikke lenge igjen. Vi er mange nok som har født før termin til at jeg tror det er noe i isen-på-Egon-teorien vår, så det er bare å forberede seg på at alt kan skje ;-)

Kos deg med magen den siste tiden, og ikke minst det at du bare har deg selv å styre med. Snart får du en ny sjef i hverdagen! :-)

Kos deg masse i påsken og håper du får slappet av litt. Jeg sier det igjen; husk tisselaken i bilen og svarte bukser når du skal ut. Jeg snakker av erfaring ;-)

Skrevet

Hei.

Ja tenk endelig er det du som får ny tittel. Grattis.

Måken: håper det skjer noe snart nå. Kan jo bli når som helst. ikke gå noe sted uten bageb, h ehe

Skrevet

Heisann

Spennende, ny tittel da :) Har bare 5 dager igjen selv men føler meg bare mindre og mindre klar ettersom formen blir bare bedre og bedre, og den var super i utgangspunktet. Håper du klarer å nyte tiden som er igjen, vi som har termin sist begynner å forstå hvor mye energi man bør ha på lager. Ikke noe er forutsagt :)

Måken, nå håper jeg virkelig du snart er i gang. Synes du tar dette veldig bra, jeg hadde blitt gal av å gå og vente sånn! Lykke til!

Skrevet

Gratulerer med ny tittel. Dagene flyr ,så det er bare å slappe av og samle energi nå kan det skje når som helst.

God Påske!

Måken; lykke til håper det setter i gang snart!!

Skrevet

Gratulerer med ny tittel, smurfen! - Tiden går fort nå i vårsolen!

Ønsker deg en riktig god og rugende påske! - Og nyt timene alene. Snart er dere flere og du får nok å henge fingrene i!

Måken: Håper dette er din dag! 3. april er en fantastisk dato! (nøyaktig 2 mnd til min bursdag!)

Skrevet

Gratulerer med ny tittel :)

Nyt den siste tiden. Den går veldig fort merker jeg.

Skrevet

Gratulerer med ny tittel!

Nå er det ikke lenge igjen for deg heller. Nyt tiden. Jeg rakk jo aldri å bli fødeklar eller starte permisjonen min før snuppa kom :-)

Skrevet

Gratulere med ny tittel!

Nyt tiden du har igjen, for som det sies over her; plutselig er du ikke lengre sjef over egen hverdag. Jeg trodde ikke jeg kunne ha mere klart enn jeg hadde til babyen kom i hus. Med bleier lagt pent opp, og alt av stelle produkter på fin linje. Men du skulle sett meg nå, har bare så vidt rukket dusjen i dag. Dagene bare flyr unna og det er helt fantastisk. Men det er slutt på "støv på hjernen" og rydde mani her i gården i hvertfall.

Blir veldig spennende måned dette her, med mange fødsler i gruppen vår. Blir så koselig.

Lykke til videre og nyt de siste dagene med magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...