Gå til innhold

Hei! Vil bare anbefale krykker!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vurdert om jeg kanskje skulle spørre om å få det. Gjør veldig vondt å gå noen ganger. Hvor får man det? Hjelpemiddelsentralen? Skal jo muligens holde ut i noen uker til... Får du vondt i skuldrene av å gå med krykker?

hvis du bor i Oslo kan du låne det gratis på Oslo hjelpemiddellager. det eneste du betaler er 250 i depositum. jeg blir litt sliten i armene ja - blir sterk :-). jeg ahr ti uker igjen, og jeg kommer til å bruke krykkene videre. merker veldig forskjell. sover bedre om natta. går maks ti min om gangen med krykkene da.- like langt som jeg gikk uten krykker. forskjellen nå er at det ikke er vondt å gå lenger. men få fysioterapeut til å lære deg hvordan du skal gå med krykkene. min fysio sa at det ikke var nødvendig at jeg gikk med krykker, men jeg har nå prøvd allikevel og angrer bare på at jeg ikke begynte med det før!!

• 3 uker senere...

Signerer denne! Jeg var skikkelig dårlig i svangerskapet mitt, begynte med krykker før jeg var halvveis. Enkelte dager klarte jeg nesten ikke å gå, spesielt hvis jeg hadde presset meg uten krykker på forhånd. Krykkene gjorde at jeg holdt ut lenger:) Ble heldigvis veldig fort bra igjen etterpå, men tror dette var pga at jeg tok det med ro. Har snakket med flere som ikke tok det med ro, og disse har slitt masse etter fødsel. Ikke det at det MÅ være sammenheng, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...