Gå til innhold

vannkoker eller kjele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere vannkoker eller kjele for å koke vannet til mme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker kjele, siden vi kan koke vannet lenger der. Vannet koker bare opp i vannkoker, for så å slå seg av. Vet ikke om det har noe å si, men jeg foretrekker at vannet koker i minst 5 minutter før jeg slår det av. :)

Skrevet

bruker også kjele, samme grun som chili... går sikkert ann å bruke vannkoker når barna er noen måneder

Skrevet

Her har vi bestandig brukt vannkoker. Egentlig aldri tenkt på å koke vannet i kjele, men det har gått greit til oss.

Skrevet

Vi brukte kjele de to første ukene, så brukte vi vannkokeren. Det har gått veldig greit her også. Spurte barnelegen og han sa at vannet i Norge var så rent at man ikke behøvde å koke det, problemet var heller gamle rør (rundt 10 år) som etterlot seg diverse som var uheldig for barnet. Lillegutt har enda aldri blitt syk eller noe sånnt. Vi er veldig nøye på hygienen, det er jo tross alt viktigst:)

Skrevet

Bruker vannkoker

Skrevet

Brukte vannkoker. Det er få steder i Norge at vannet egentlig trenger å kokes, vi er heldige i Norge, som har så rent og godt vann. Derfor holder det i massevis at vannet koker opp i vannkoker. Å koke vann til mme i 5 minutter er i alle fall energisløsing og helt unødvendig!

Skrevet

vi også bruker vannkoker...

Gjorde det med førstemann også,og de har ikke blitt syk av det!!

Skrevet

Ta opp lokket på vannkokeren, så koker vannet så lenge du ønsker. Står på mmeboksen at det holder å koke vannet ett minutt. Har ikke kokt det lengre selv om jeg er av den hysteriske sorten;)

Skrevet

Jeg som hadde lovet meg selv å ikke bli et stk overhysterisk mamma, hehe... Blir nok vannkokeren fremover her i huset ;)

Skrevet

vannkoker her oxo

Skrevet

Vi brukte kjele i 9 mnd, men nå gått over til vannkoker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...