Snart 3 barns-mor? Skrevet 3. april 2007 #1 Del Skrevet 3. april 2007 Hei hei.. Er nå i min 19 uke og er så sliten at jeg ikke klarer gjøre noen ting hjemme,ser ut som et grishus snart..Og at jeg er sliten går ut over min sønn på 4,liten tålmodighet kan men si.. Har også mye vondt i hodet og er småkvalm mye av tiden men spyr ikke.Jeg måtte ta 2 sykedager for 2 uker siden,jeg orket rett og slett ikke gå på jobb,forde om jeg ikke var syk:( Sånn føler jeg egentlikt mest hver dag,er så sliten at jeg har bare lusst til å sove å sove å sove litt til.. Begynnte i ny jobb i jan.så føler det blir så dummt og sykemelde meg og(hvis jeg hadde fått sykem. da),men føler at jeg trenger det,hva skal jeg gjøre???Føler også at det er litt for tidlikt å bli sykemeldt,føler at jeg må kunne holde ut til jeg har 2-3 mnd.igjenn hvertfall.(jeg har alltid sakkt at det er ikke noe sykdom å være gravid å de står jeg for også,men nå føler jeg mest at det er det) Jeg er og sånn som når jeg er hos legen å ho spør hvordan det går så klarer jeg ikke si at det er så gale som det er,føler meg så syten da,sier heller det går greitt forde om de ikke gjør de,så treger jeg ettepå for jeg var så DUM!! Hva hadde dere gjort?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8851968-b%C3%B8r-jeg-pr%C3%B8ve-og-holde-ut-s%C3%A5-lenge-som-mulighjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 3. april 2007 #2 Del Skrevet 3. april 2007 heisann....off kjenner meg igjen her.eneste min kristoffer er snart 8 år å klare seg mye selv.men er konstant trøtt,sliten,kvalmen...mye vondt i ledd(hadde det før jeg blei gravid og)legen har sykmeldt meg fra første stund.er viktig å ta vare på seg selv....håpte og på å ver like fin dette svangerskapet som sist,men slik blei det ikke....så gå te legen å få sykemld for din skyld,den lille i magen å ikkje minst din sønn på 4 år så trenge ei oppegåande mor me litt større tålmodighet enn nå er ikke flaut elle dumt på någen måte å ta vare på seg sjøl...å isje tro at din arbeidsgiver takke deg for någen ting av det du har ofra helså di på....så imårå e det rett te legen å få sykmelding så gjer du hvertfall det du kan me situasjonen:):)lykke te!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8851968-b%C3%B8r-jeg-pr%C3%B8ve-og-holde-ut-s%C3%A5-lenge-som-mulighjelp/#findComment-8859351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå