Gå til innhold

Er dette "normalt" da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært skikkelig kvalm i to-tre dager, men plutselig i går så ga det seg helt! Skjønner ingenting jeg, kan jeg forvente at det kommer tilbake? Synes det var merkelig at det skulle forsvinne sånn så tidlig... Blir jo selvfølgelig engstelig og da....

Burde vel være glad for å slippe den føle kvalmen, men jeg klarer liksom ikke å slappe av. Og i tillegg er jeg skikkelig forkjøla og har diare på tredje dagen i dag.

Redd for at dette ikke skal være bra.. Men jeg har heldigvis ingen blødninger eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg er 9 uker.

Skrevet

Kan ikke si noe sikkert, men for meg var det veldig varierende med kvalmen. Gikk også flere dager uten å være kvelm og ble selvfølgelig bekymret for at jeg var sympomsfri. Men etter noen dager kom kvalmen tilbake igjen, og ømme pupper, spesielt om kvelden. Er nå ti uker..

Skrevet

Hm.. Ja, det er sikkert litt sånn at det kommer og går med disse symptomene, kjenner jeg er litt kvalm i dag og, så jeg har greid å roe meg litt mht det. Men den diaréen er vel kanskje ikke så gunstig nå... Vet ikke om jeg bør kontakte lege hvis det fortsetter? Uff, kjedelig å gå og bekymre seg, vet jeg ikke skal gjøre det...

Skrevet

Heisann! Jeg leste på babyverden sin side at mange opplever at kvalmen faktisk gir seg allerede i uke 9, så da kan du jo bare være glad til!! Kvalmen min gikk også over i uke 9,men har fortsatt dårlig matlyst..uansett godt å slippe kvalmen!!

Skrevet

d her er helt normalt:) skjedde m meg oxo. d kommer og går hele tiden.. er i uke 14 jeg nå.

Skrevet

Ja, kan jo være at jeg er så heldig at jeg slipper mer kvalme nå! Hadde jo i grunnen vært deilig da:) Men merker at den er der sånn litt i bakgrunnen i dag og, så jeg får bare se hva som skjer. Håper jeg blir bedre i magen og, ellers ringer jeg legen tror jeg. Vil ikke ta noen sjanser.

Skrevet

Hei.

Jeg og har kvalme som kommer og går. Noen dager kjenner jeg bare at det er der i bakgrunnen, andre dager er det nesten så jeg brekker meg. Satser på at alt dette er normalt jeg og håper det går over snart.

Når det gjelder diare er det sikkert bare omgangssyken. Det er ihvertfall noe som går her hvor jeg bor. Krysser fingrene for at du blir bedre snart jeg.

Skrevet

Har også hatt litt diarè som kommer og går, enten er jeg kjempehard, eller så er det stikk motsatt (beklager detaljene!!!) Men etter å ha sjekket på UL er alt normalt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...