Gå til innhold

Ønsker dere en god påske!!

Anbefalte innlegg

Vil bare ønske dere alle en kjempefin påske,og håper dere får rolige dager full av varme og glede:) Her har vi det rolig i hjemmepåsken vår,vi valgte og ikke dra til fjells i år. Vi har vært på grillturer på stranden i det fine været,og litt bading i svømmehallen:) Seinere i påsken må det vel bli kinobesøk med de store,ellers er det litt hagearbeid og lage ferdig lekehytte i hagen som står på programmet.....er innom her litt til og fra og er så glad fordi dere er her!!!! En riktig god påske ønskes til dere og familiene deres!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8851813-%C3%B8nsker-dere-en-god-p%C3%A5ske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som en deilig påske!

Vi reiser til trivelige Trøndelag i morgen tidlig. Gleder meg til å komme hjem, selv om det er møkkavær. Har tenkt å frese rundt med mann og barn i Nidarosdomen, Erkebispegården og på Ringve i regnet. Hvis været blir bedre tar vi en tur på hytta og spenner på oss skiene for første og siste gang denne sesongen. Men mest av alt gleder jeg meg til å være sammen med søsteren min og barna hennes, skulle ønske vi bodde nærmere hverandre... Sukk, nå fikk jeg hjemlengsel....

God påske tilbake :-) Hjemmepåske her og. Det er deilig med fri hjemme, tid til å være litt ute i hagen, pusle rundt med alt og ingenting. Jeg skal lade batterier til årets travleste tid på jobben. Den starter omtrent når jeg begynner etter påske.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...