Gå til innhold

Uke 14


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

På'n igjen!

 

Var ute og trillet to lange turer i går, det er så mye greiere når Ingrid kan sitte oppe i vogna. Hun koste seg sånn ved å kunne få kikke litt atte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok trappa og ca halvparten av øvelsene i går, tror du ikke jeg begynner å kjenne det i knærne igjen.. Og ikke bare i det ene, men begge to! Nå har jeg trent til aerolates-dvd'en i ca 2 uker, kan du fatte og begripe at knærne ikke skal klare det da.. ARGH, så irriterende!

 

Så i dag har jeg ikke gjort noe, kun en kort spasertur.

 

*irritert...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... det er kanskje en belastning hvis du går uten sko med dempere? Jeg merka i hvert fall det veldig godt på knærne da jeg trente aerobic 5 ganger i uka(det er lenge siden det! :-)) - man bør jo da helst bytte ut skoene en gang i året med den intensiteten, og brukte jeg de halvannet år, begynte jeg å merke det med en gang... Bare deler min erfaring.

 

Du av alle har da fortjent en mindre treningsintens dag uten dårlig samvittighet for det!

 

Jeg triller og jeg triller, ble ikke noen trilleturer i går da vi var på tur, ellers har jeg gått 3 km i rask gange tre ganger daglig mandag og tirsdag. I dag fikk jeg ånden over meg og gikk ut tidligere, så jeg har gått 6 km raskt allerede nå før halv ni om morran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: Skitur med pulk, 45 min.

 

Tirsdag: Skitur med pulk, ca 60 min. Skitur uten pulk, ca en time.

 

Onsdag: Skitur med pulk, 45 min.

 

Torsdag: Jogging, ca 30 min.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, Forundringsautomaten er tilbake! Imponerende uke!

 

Har du vært på påskeferie? Regner med at minsten satt oppi pulken? Gikk det greit? Vi kjøpte ikke pulk i år, men er veldig glade i å gå på ski, så til neste vinter skal jenta vår få sitte i pulk!

 

Trilling, trilling og trilling - og raking av lauv i hagen.

 

Jenta holder på å få tenner, og har vært skikkelig grinete, så jeg nevner at jeg har båret rundt på en 10 kgs klump så og si i hele dag og i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, påskeferie ja! Men det var IKKE noe stor suksess. Lite søvn, dårlig vær og dårlig form. har en liten knert som har fått tenner jeg også, skjønner du... Men det var godt å være ute og gå på ski.

 

Raking av lauv? Her har det kommet en helvmeter med snø, og jeg har gått på ski fra stuedøra i dag! Ikke akkurat sånn jeg trodde det skulle bli i påska.

 

Søndag:

Ski, ca 30 min.

Knallhard snømåking (kjempekram snø), ca 45 min.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo jenter, nå har jeg vært direkte SUR og tatt skikkelig påskeferie.

 

Skikkelig sur pga kneet og fordi jeg ikke kommer meg ned i vekt, og mest av alt fordi mitt vakre forum JULI-KLUBBEN er borte.. Jeg har sendt mail tili webmaster, lagt inn et par innlegg og nå er jeg drittlei..

 

Heldigvis har juli-jentene et annet forum nå :o)

 

Nå våknet knøttet, men jeg skal skrive hva jeg har gjort senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg har vært litt sløv å skrive... Denne uken var jeg og gikk laange trilleturer opp i marka... 4 dager med turer a ca 2,5 timer og en lang opp til en seter på ca 5 timer... Og i morges jeg var på vekta så har den endelig tippet under 90 (89,6). Begynte på 95 og så synes jeg det har gått sååå sakte.. Men dette var motiverende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...