Gå til innhold

God morgen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda en dag med strålende sol! Blir jo i så godt humør av det! Skal bare dibbe litt, så er det ut og nyte det gode været!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! :) Her er det sludd idag:( blæh... men men... Da blir det husrydding:)

Skrevet

Riktig god morgen! Her er det også nydelig vær! Nå skal jeg bare drikke opp kaffekoppen, rydde litt, og gjøre klart til en dag ute på terrassen!

Skrevet

Åå, jeg ønsker meg også en terasse! Blir jo kjedelig for Albert å bare sitte i vognen hele tiden. Men pleier å sette han på et sånn sitteunderlag på bakken da.

Skrevet

Drittvær i Trondheim ja.. Da blir det vel Dr. Phil og pakking til påskeferie, hehe--

Skrevet

god morgen ..

vet ikkje ennå ka vi skal finne på i dag. blir vel en spasertur som hver dag, og gjerne litt arbeid i hagen .. ;)

nydelig blå himmel og flott sol her

Skrevet

Æsj.. Var ute nå, men det bøåser jo sterk nordavind, så det var bikkje- kaldt ute.. Så da blir det nok husarbeid på meg også i dag..:(:)

Skrevet

God morgen julidamer!

Her skinner sola, men det blåser hekser og troll! Pernille ligger ute og sover, så da ligger jeg avslappet på sofan og har ro i rumpa for en gangs skyld! Når frøkna har våkna, skal vi ut og gå tur, få litt trim. Og i kveld kommer mann og eldstejenta hjem, så da er det slutt på stillheten! :o)

Ha en strålende da enten ute eller inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...