Gå til innhold

jeg...

mememe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!!:)

Høres ut som at du e like hormonfylt som meg!

Akkurat i dag, så har eg litt sånn der *drit lei av fålk som synes synd i seg sjøl heile tia* (sånne som sutre over at dem skal bli aleinamamma...har sjøl sånne øyeblikk der eg synes d e tungt, men eg har tross alt valgt d sjøl, og synes ikkje synd på meg sjøl, selvom eg blir frustrert av og tell)

Også e eg skikkeli lei av fålk som synes synd i meg, og som gir meg medlidanese blikk for at eg skal bli aleinemamma, synes d e så mykje kosliar når eg får en gratulasjon, eg glede meg jo tell å bli mamma, og eg synes ikkje at d e så trist at eg skal være aleina.

Herregud, d e faktisk fålk som har d verre tenke eg da..

*måtte bare få d litt ut, har hatt d gnaganes inne ei stund no:p*

Hormona tar av og tell overhånd sånn e d bare, og eg trur d e sunt å få ut litt av frustrasjon sin her inne!:)

Så bare få d ut du, så blir d nok bedre skal du se!:)

hehe, så bra det ikke bare er meg :)

jeg er SÅ lei av folk som spør; hvordan går det med den lille? og spør om ALT.. men jeg kan jo bare svare jreiadhgihjrdfigahraifghj for de følger jo ikke med når jeg svarer!!!!!!!! og de der: jeg støtter deg og skal passe på deg... unnskyld at jeg spør; NÅR DA?! overse meg til ungen er ute fordi da er det gøy?! ingen som har tenkt over at jeg kanskje trenger å i det hele tatt få en mld der noen lurer på hvordan jeg har det NÅ?!

A R G !!!!

kjenner meg godt igjen i det der altså!! så j**** irriterende!!! man trenger ikke bare venner når babyen er ute, men tydeligvis er man ikke like gøy npr man e gravid så når nurket er ute!! har spes en venninne, eller hun ska hvertfall i teorien vere min venninne, som er sånn!! hu har nesten ik vært medc meg siden eg vart gravid!1 spør ALDRI kordan eg har det, nesten INGENTING på 9mnd!! og så blir HUN sur om eg overser hun tilfeldigvis en dag!!!!!!!!!!!1 FY FAEN TROR EG KLIKKER!!!!!!!!!!!!!!!! :@

sorry..litt hormoner ute å flyr her også..hihi:P

AH! "beste"venninna mi er sånn! jeg spurte om vi skulle finne på noe og hun klarte å ringe å spørre hvor lang tid det tok?!!

da holdt det for min del alds! jeg gadd ikke.. dette er flere uker siden.. jeg sa at HUN fikk si i fra når hun hadde tid, i stedenfor å si ja, først også ringe å spørre hvor lang tid jeg trengte liksom?!

ja dette er min "beste" venninne også... da eg tok opp det at hun nesten ikke hadde vært med meg siden eg ble gravid, kom hun med det qargumentet at: "eg har jo lyst å drikke og det kan jo ikke du!" alvorlig talt!! det går an å finne på noe som IKKE inneholder drikke da vettu!!!! kjemmer eg koker!! nå har eg ikke hørt noe fra hun på en uke.. var da vi hadde denne lille diskusjonen.. har ikke hørt et jæbla pip!! blir så forbanna! men er 200% sikker på at når babyen e født så kommer hu løpende for da er eg plutselig god nok igjen!!!!

Annonse

ja, er nemlig det som irriterer meg å.. nå har hun ikke tid, hun kaster meg ut for å snakke med typen i tlf.. som hun BOR MED!!! også kommer han hjem om 6timer?!! når jeg har født og hun ringer... nei da har jeg faen ikke tid fordi jeg skal amme, skifte bleie eller gå tur ALEINE!! og hvis hun spør om å møtes... da skal jeg ringe og spørre hvor lang tid jeg er NØDT til å sitte i samme rom som henne...

å herregud!!! går det an?!??! eg hadde faen ikke giddet vært venn med menneske etterpå assa!! fy faen!! kjenner eg koker! :(

har planer om å¨gjøre det samme eg også!!! "man ska være mot andre det man vil at andre ska være mot seg.." er ikke det noe?? og hun kan ikke komme her å tro at eg gidder å late som ingenting når babyen e født., at vi kan være like gode venninner.. for det har hun klart å ødelegge altså!

ja, jeg er enig! men jeg sa i fra!!! og hun har ikke ringt siden.. er det ikke jeg som skal være sur? nei,stemmer det.. var HUN som hadde rett... MY ASS!!

hun skal liksom være fadder... ehm.. tror ikke det blir noe av det for å si det sånn.. ikke for at det skal være noen straff.. men nå kjennes det ikke riktig ut lengre.... at noen jeg ikke snakker med skal være fadder til barnet mitt...

ja sa i fra eg også.. og det var tydeligvis min feil.. for hun har jo ALLTID rett uansett! nej skjønner deg godt der altså..hadde ikke giddet å ha henne som fadder eg heller.. har ikke vært planen her heller egentlig.. skjønner ikke ka det e me oss gravide som gjør at folk ikke vil være medoss eg??? tror folk at det e en smittsom dødelig sykdom vi bærer på eller???

virker nesten sånn til tider.. vi har en smittsom sykdom og de har rett.. det sier jo seg selv!! *riste på hodet*

jeg hadde jo aldri gjort sånn mot henne! hvem er det som fylte bilen med hennes ting når ting gikk til helvete og hun ville flytte?!! det var MIDT på natta!! joda.. det var meg!!

men hva får jeg igjen for å stille opp?! og når stiller hun opp?!!

ja sant.. skulle nesten tro det..

ja føler heller aldri at eg får noe igejn for det eg gjør for henne... var med henne på vorspeil hos en felles venn her sist helg tror eg det var. og da hadde hun spurt før på dagen om eg kunne kjøre henne hjem senere, men det var ikke snakk om sent liksom, for vi skulle bare oppom å si hei til de på vorspielt.... vel vi var der en stund, så ble eg sulten og reiste med en annen venninne å kjøpte litt mat på bensinstasjonen.. var hjemme kl 3.. da kjeempe trøtt og gikk å la meg. hadde sinnsykt vondt i ryggen.. eg glemte tilfeldigvis ¨å si fra til hun venninnen min at eg reiste hjem og ikke gadd kjøre hun.. hun begynner å ringe meg kl 5-halv 6 om morgenen for da ville hun hjem! eg gadd ikke ta tlf!! fikk mange sinte meld fra hun der hovedpoenget var kor teit eg var som ikke gadd kjøre hun!! assa kl var halv 6 om morgenen!!!!!!!!!!! og jeg har 3 uker igjen til termin!! skjønner hun ikke at eg ikke kan stå på pinne for hun da for at hun sku komme seg hjem``??? eg er gravid og sliten.. er det så vanskelig å forstå!!`???

Annonse

for noen tydeligvis!

skjønner godt at du ikke orka det..

jeg må også alltid kjøre... blir drit forbanna for det.. typen hennes har bil, men hun kan jo ikke bli henta av han hvis hun er hos meg.. nei da må JEG kjøre henne hjem..

jeg gidder ikke hun mer.. hun er teit.. og jeg blir sliten av å tenke på henne.. og jeg forklarte henne i klar tekst at JEG GIDDER IKKE VÆRE DEN ENESTE SOM PRØVER!! og JEG GIDDER IKKE PRØVE MER.

men å ta "hintet"... neeeeida

mhm.. noen er tydeligvis litt tettere mellom ørene enn andre.. har gitt opp å prøve eg også! gidder ikke. blir bare så sint. .hehe.. hun klarte søren meg å prestere å si at: jamen babyen i magen din betyr jo mer enn meg" ehm.. ja selvfølgelig!!!!!!!!!!!1 HALLO e du dum??!!

neeei vi trenger ikke sånne teite liksom-venninner!! vi har babyene i magene våre å tenke på.. :) gleder meg kjempe mye til min lille prinsesse kommer!! synest hun kunne komt i kveld eg, men det var hun vist ikke helt enig i.. tror hun liker seg for godt inni der.. hihi

ja, det er jo klart! hun kan jo ikke forvente at hun er viktigere en babyen din?!

når jeg sa jeg var forlova sa hun; er det meninga jeg skal være glad nå? dummeste jeg har hørt.. ehm, ja det er kanskje det liksom, dumma!!

og når jeg sa jeg var gravid lurte hun på hvorfor jeg ikke hadde sagt noe før.. EHM! fordi barnefaren stakk og jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre.. og det hadde IKKE gått 12 uker..

hehe, gleder meg til å se lille jeg å! men han skal IKKE ut nå.. det er litt vel tidlig.. men snart!! han er sikkert søt ;)

og jenta di kommer når hun har lyst.. skjønner godt at hun har det fint der hun er.. vil jo ikke komme ut til en sinna mamma ;)

tuller du nå??! hun det er virkelig ikke noe å samle på assa! virker ikke så hun bryr seg eller kan sette seg inn i andres sitash\jon et sekund!! eg hadde ikke gidda å hatt noe med hun å gjøre hvertfall.. blæh.. er så teit når det blir sånn.. hvertfall npr de liksom ska være venninnene våres... :(

hihi.. sikkert sant det.. :) ska prøve å være blid ett par dager nå, kanskje det skjer noe da..? lov å håpe hvertfall :) mamma mente eg kunne venter til påskeaften da, men det vil ikke eg.. eheh..:P

hehe, helt sant.. også har jeg kjent henne siden jeg gikk i parken..

ja, prøv det :) være litt ute i sola og sånt.. så kanskje hun har lyst til å se på den å :P da kommer hun nok ut :) du er så heldig som får se jenta di snart...!! :))

mamma lurte på hva for en liten spurv som kom ut av meg når vi så ei som hadde termin 14 dager før meg i dag.. haha.. ble litt skremt selv.. skal jeg liksom ha vært SÅ svær?!

så ble litt sur på mamma å for den spurve-kommentaren.. men hun sa hun var sånn som meg hun å.. og at jeg å lillesøster var litt spurvestørrelse.. men DET er jeg glad for.. for jejg vil ikke ha en på 6kg og en artikkel i vg ;)

hihi vet ka du mener altså.. eg var på svangerskapskurs på KK her en dag.. og da var de som har termin 1 mnd og mer etter meg nesten dobbel så stor så meg..! hehe.. følte meg kjempe liten,. hihih. men eg var liten da eg ble født da.. 2800g og 46 cm..2 uker før termin.. :P håper eg er lik på mamma for da går fødselen unna på et blunk..før tiden! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...