Gå til innhold

Vil noen legge ut bilder av dåpsbordet "sitt"??!


Angelas_Baby

Anbefalte innlegg

Er vel en del av dere som har døpt babyene deres allerede....

Har noen lyst til å legge ut bilder av dåpsbordet?

 

Trenger litt tips! Gjerne av bordkort og invitasjoner også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ingen bilder, for jeg har ikke hatt dåp enda... men kan jo fortelle om mine planer... :)

 

Skal ha hvite duker,

Blomsteroppsatser: lys blå (perleblomst) , lime og hvite blomster.

Lys: lys blå

Skal strø litt perler/steiner på duken i fargene blank, lime og lys blå...

 

Bordkortene lager jeg selv...

Knyter sløyfer av hvite sløyfebånd, skriver navnet til gjesten med gullpenn på ene båndet.

Har kjøpt ståltråd med hvite perler som jeg har surret rundt en strikkepinne, så det blir en slags spiral.. hvis du skjønner (herregud jeg er dårlig til å forklare..) festet en liten blå plastsmokk i ene enden, og surret den på sløyfeknuten i andre enden

Hele "herligheten" fester jeg enten på glasset eller servietten med en klesklype med blå bamse...

 

Har kjøpt alt utstyret på Løjten Lys.

 

Hmm... er helt elendig til å forklare altså...

Kan heller legge inn et bilde når jeg finner laderen til kameraet... veit jeg la den på en lur plass.... Borte-borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flinke dere har vært da jenter :)

Synes alle bordene var kjempefine jeg!

 

mamma mia-79 med Henning: Skjønte sånn ca hva du mente....men ta gjerne bilde asså :) hihi! Er det ikke Løyten Lys på Strømmen da? Bor jo bare 10 min unna der.Eller har det flyttet til Lillestrøm???!

 

Snuppeduppemamma: Hvor får man kjøpt en så lang løper? Tenkte kanskje å kjøpe stoff å sy løper, men ferdigsydde er jo knall :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte løperen på Black Design. Hadde en som var 120 lang og en som var 250 lang, helt supert. Ellers fant jeg også mye pynt på Løiten lys, svindyrt, men søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt ut bilde jeg da.. har prøvd, men tror ikke jeg får det til her :( Men vi hadde tidlig dåp (stor baby vs. liten dåpskjole) Vi hadde hvite duker, strødde mørke blå og lyseblå glass steiner (kjøpt på skeidar) i midten av lang bordet, glassboller med blå sand og blå kulelys, blå servietter brettet pent, og selvlagde bordkort. Kjøpte standar hvite bordkort og kjøpte babygutt figurer til å lime på (kjøpt på bokhandel) skev navn på med en fin penn og klistret på sølv stjerner:) Hadde også tulipaner på bordet for å bryte litt på blå fargen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...