Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Jeg har den og jeg blir mer og mer missfornøyd med den. Men jeg tror ikke vognen for meg finnes.... VIL ha: Full liggestilling- 3 hjul- full horisontal sittestilling bred dyp lun vendt MOT meg regulerbart fotbrett lett å legge sammen + + Mye vil ha mer.... Forslag?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Har ingen forslag, for jeg leter selv.. Men synst teutonia vognen ser innmari god ut jeg da Hvordan Møkkavogn da? Det sier du ingen ting om...
Trønderjente82 Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Ojjjj... Jeg hadde tenkt å kjøpe Teutonia spriit S3, hvorfor mener du den er en møkkavogn da. Bugaboo Cameleon er jo en vogn som har blitt testvinner flere ganger, du kan jo kanskje lese litt om den og se om det kan være noe for deg. Har hørt mange som er fornøyd med den hvertfall. www.bugaboo.com
juni-77 Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Må bare få si at jeg er kjempefornøyd med min Spirit S3,har hatt den siden hun var 3mnd.,nå er hun 10. Var litt skeptisk til hjula pga at d ikke er lufthjul(d hadde jeg før) men må si at jeg har ikke savna lufthjul i d hele tatt,trenger heller ikke være redd for punktering...Eneste negative er at d er litt vanskelig å få lagt ting i "handlekurven" under, og at den får fort riper i "chassiet" når den blir lagt sammen ofte,men bortsett fra d er jeg kjempefornøyd,utrolig bra kjøreegenskaper på den =)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Hva med en av disse herqulesvognene da. De hadde en på butikken sist jeg var innom og den så bare knall ut. Tror den het raptor 6. Kunne snu sittedelen sa hun som jobbet der. Tror ryggen gikk helt ned og at fotbrettet var regulerbart, men skal ikke si det sikkert da jeg kikka på flere vogner.
veldigspent:) Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 jeg har kjøpt denne vognen... og den har nå full liggestilling, tre hjul, er vendt MOT meg, lett å legge sammen+++++.... sikker på at vi snakker om tetutonia S3 her eller?... hmmmm....
2iApril Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Hartan skater s har alt det du ønsker deg. Kan anbefale den på det varmeste.
Luca Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Den vogna du spør om er jo nettopp Spirit S3:-) Har den selv, hatt den i et år nå, og er superfornøyd. Den eneste som er litt klønete er litt vanselig å komme til i kurven under når sittsen er vent mot deg. Så vogna er super den:-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. april 2007 #9 Skrevet 5. april 2007 Du må jo fortelle hva som gjør denne vogna til en "møkkavogn" siden du omtaler den så negativt på et nettsted som dette! Det er en meget god, solid og populær vogn! Det kan ikke ha noe med hvordan du vedlikeholder vognen, da...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå