sn70 Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Blir man tilbudt forsøk med AIH i ventetiden på IVF på Riksen og må man evt betale ekstra for de forsøkene? På Ullevål tilbys ikke AIH fordi det ikke er innunder refusjonsordningen.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 hei! jeg vet ikke så veldig mye om det her,men vi har hvertfall fått tilbud om AIH i tillegg til IVF. har skjønt det sånn at vi kan sette igang med AIH ikke så lenge etter samtalen. men dette tilbys kun til de som er uforklarlige barnløse (sånn jeg har oppfattet det hvertfall...). men jeg også lurer på hva dette koster i tillegg,ikke at det betyr noe,men kjekt å vite...
Tante Gustava Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Hei. Vi tenker prøve med AIH nå neste pp mens vi venter på IVF. Håper selvfølgelig å slippe... Medisiner legger man selvfølgelig ut for, inn til de 15000,- man har i "egenandel" pr barn. Selve inseminasjonen koster kr 1500,- hvis jeg ikke husker helt feil! Og ja, vi hører til på Riksen
♣jolanta♣ Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Hei! Vi har også fått AIH forsøk på Riksen før vi gikk over til IVF. Vi har nå hatt et forsøk IVF og utlegg for medisiner til AIH og IVF kan slås sammen i den potten på 15.000,- Så dermed har vi kommet langt over de 15.000,- - har nå sendt inn til Trygdekontoret og venter på det overskytende..... Når du er ferdig med IVF-forsøk får du en bekreftelse fra Riksen som må sendes med til Trygdekontoret - på mitt skjema skrev de også at det gjaldt tidligere forsøk ( altså AIH). Lykke til! Hilsen fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå