Gå til innhold

mensen i rute ;-) oktoberprøver ca

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde ikke trodd mensen skulle stabilisere seg såpass fort etter p-pille slutt. Etter 5 år sluttet vi i januar, og mensen har kommet 2 ganger etter det, med 31 dagers mellomrom mellom hver :) best å passe på litt fremover, hadde jo egentlig tenkt at det ikke skulle bli normalt sååå fort! Hva med dere andre som skal begynne prøvingen til høsten? har dere sluttet med pillene, eller venter dere til da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal prøve til våren sommeren, jeg har begynt på minipillen nå istedenfor p-pillen slutter nok en mnd før vi skal begynne og prøve. Har jeg arvet etter min mor blir jeg lett gravid, så jeg stopper ikke helt opp før:)

Skrevet

Jeg er også oktoberprøver, og hadde egnetlig tenkt å slutte på pillene i juni. Men etter jeg begynte på minipillen har jeg gått opp så mye i vekt, pluss at jeg er plaget enormt med kviser, så derfor har jeg bestemt meg for å slutte når dette brettet er ferdig, nemlig om en uke! Orker bare ikke å føle meg uvel....men så syns jeg det er stress med alternativ til prevensjon! Vet ikke om jeg orker kondom, men er ikke så mye annet å velge mellom...Jaja, får satse på at det går greit! Aner jo ikke hvor lang tid det vil ta før jeg får mensen igjen. Har jo ikke hatt mensen på 4 mnd nå...ganske deilig i grunnen!

Du får ha lykke til da:) Satser på at alt ordner seg på rett tidspunkt!

Skrevet

Heihei...jeg er også ca oktober prøver, dvs si alt fra august/oktober. Det komme når det skal ;) Men til høsten skjer det i alle fall. Gleder meg veldig, men skal i mellom tiden gå ned i vekt. Det er fokuset mitt denne våren/sommeren.

Men jeg har ikke gått på piller de siste 4 årene, ble helt psykotisk og små blødde i hytt og pine på piller. Så her har vi (gubben) kjørt hoppe av i svingen og andre metoder.

Jeg driver å kartlegger mens-syklusen min i alle fall, og den er som ei klokke..:)

Kommer nok tilbake senere i denne gruppen, når tiden begynner å nærme seg,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...