mirceling Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Må bare fortelle til alle dere som får en liten blødning. Det er ikke altid det er noe farlig. har to barn å hadde blødning tidlig i begge svangerskap. er gravid igjen og har også denne gangen fått blødning. var hos min lege i dag og alt så bra ut. det var ikke blødning fra livmortappen så da er det ikke noe farlig. valgte selv å få en tidlig ul etter påske. jeg er i min 8 uke. synes det er synn at så mange blir unødvendig engstelige pga blødning. har man fått en blødning så må man tenke positivt til det ikke er noe håp. lykke til alle jenter.
Trønderjente82 Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Jeg har også hatt blødninger i svangerskapet. Er nå 12 uker på vei og alt ser bra ut. Enig i at man må tenke positivt og husk at 25% av gravide som har født friske barn har hatt blødning i løpet svangerskapet.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Dette er akkurat hva jeg trengte å høre i dag !!! Hadde blødning natt til søndag. Var bare på papiret og ikke noe ellers, men ble litt bekymra for det. Har prøvd i over 2 år og orker ikke tanken på å måtte prøve igjen. Ringte legevakta og hun sa utfra det jeg beskrev at det ikke var noe farlig og helt vanlig i den perioden jeg er i nå (5+6) Det er så godt å høre at man slipper å frykte det verste så fort man har en liten blødning. Skal egentlig ikke til legen før 2. mai, syns det er fryktelig lenge til, så skal prøve å få time før. Ringer over påske og maser. Takk for et positivt og godt innlegg.
prøvekluten+3små Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 bra tråd! sjekk innlegget mitt lengre nede..ikke alltid du får de svarene du trenger på sykehus heller
Miss RM Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Hadde en liten blødning, fikk time hos gynekolog med en gang, tok innvendig UL, og alt så bra ut. Var da ca. ni uker på vei. Pratet med mamma, hun hadde også blødninger, og her sitter jo jeg.. Så det er ikke alltid et tegn på noe negativt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå