Nummer tre <3 Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Deilig å endelig komme inn her igjen! Har gått noen dager uten at jeg har klart å komme inn! Jeg har snakket litt med samboer'n min om tema jeg også.. han vil forlove seg først.. Håper han gjør det snart! Jeg har kjempe lyst å bli gravid i løpet av sommeren... kanskje litt vel optimist nå, men kommer ingen vei med å være negativ ihvertfall... Håper alle har en fin påske!
grand danois Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 ja ej me he hatt problem me å komme inn her:/ da kan d jo vere at du blir forlova me snart da:D kryssa fingrane for at d sjer snart da:) d e ivertfall deili å gå gravid på sommaren..d jor ej me mi=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Deilig å komme inn igjen ja=) Så koselig at han snakker om å forlove seg med deg da!=) Krysser fingrene for at dere forlover dere snart så du kan bli gravid i løpet av sommeren xxxxxxxx Høres jo lovende ut da! God påske!
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Hatt selv det samme problemer med å komme inn=o( Deilig å kunne ha noen å snakke med..hihi... Har ikke snakke med min sambo om dette igjen ennå.Men kjenner jeg burde gjøre det.. Men hvis han vil forlove seg først så er det vel bare å få fingern ut da og spørre..Du kan jo også spørre hvis du selv har lyst... Jeg gjorde det..hihi... Masse klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå