Gå til innhold

Noen her som bor nærmere Oppegård eller Ski?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cathy bor på Langhus har hun sagt, eneste jeg kan huske som bor på den kanten der...

Ellers er du hjertlig velkommen til å komme på treff fredag 13/4. Var meningen at vi skulle forsøke å få til landstreff den helgen, men det var ikke så mange som kom så langveis fra. Så da tenkte vi heller å ta ett litt utvidet treff den fredagen....

Om du har lyst til å bli med på treff så bruker vi ofte å møtes i sentrum. Nå ser det ut som om vi kanskje møtes på Junior, dersom flere blir med på mitt forslag. Da kan du bare ta toget inn til Oslo S og så bytte til T-banen og ta den opp til Stovner... Uansett hvor vi eventuelt ender opp med å ha treff så er vi alltids noen som kan gi deg en god veibeskrivelse eller eventuelt møte deg noe sted... :o)

Vet ikke hvordan det blir med det treffet enda, men du får bare følge med på diskusjonen her inne! :o)

Det var vel meningen at vi skulle ha et litt utvidet treff, så det starter vel på formiddagen og strekker seg litt utover... Men vi har jo alle barn, og de skal vel legge seg, så det blir vel ikke så sent heller... :o)

Veldig koselig om du kommer, hadde vært trivelig å hilse på deg også! :o)

HEI!

jeg bor på Langhus! Ikke så langt unna deg det da, så jeg. Vi har jo da faktisk en jente begge to som heter Pernille ;)

Har også en gutt født aug 2004 :)

ta gjerne kontakt om du vil,så kan vi kanskje møtes :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...