Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får hoppe på nytt med det samme om jeg vil det.

Ved fryseforsøk i stimulert syklus kommer ikke mens før noen dager etter man har stoppet opp med hormonene, så da går det an å begynne med hormoner når blødningen kommer- om man får klarsignal da.

Jeg føler at det er best å hoppe rett på, men denne gangen er jeg litt glad for at påsken kom i veien...

Blir litt sliten kjenner jeg.

Jeg har også hoppet rett på.. Men som du, så kjenner jeg at jeg blir sliten av alle hormonene. Jeg ruger nå..men tenker litt på at hvis det ikke går denne gang, så vil jeg kanskje "hvile" en mnd.. Få tankene litt bort og kroppen litt fri fra alle hormoner...

Hei du.

Dette er vårt 4 fryseforsøk. Har da gått på progynova og progestan siden tja..oktober. hadde et opphold i januar da jeg fjernet egglederene.

Ja jeg håper virkelig at det sitter denne gangen..Men jeg har ingen symptomer.. og man leser jo at så mange andre kjenner så mye..Blir litt frustrert..(men jeg må jo lese inne her og da..)

Skal teste neste onsdag og jeg er allerede litt spent på d..

Vi har aldri satt inn ferske egg da jeg ble overstimulert.

Større sjangse ved ferske egg kanskje?

hei jehn

vil bare si at jeg heller ikke hadde noen symp overhode..

litt stikkninger 5 dag..

dette var mitt 4 forsøk (frys) og denne ganger er jeg gravid,har allldri vært i næreheten av og få et kryss/strek..

jeg har forsatt ingen symp,så det er håp jehn :))))

xxxxxxxxxxxxxx fingrene exstra for deg

håper 4 blir lykketallet ditt også

massssse lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...