Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 og hvor tidlig kan det begynne?
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Hei håp og lille hopp! Bekkenløsning kan arte seg på forskjellige måter. Noen kjenner det mest i ryggen, mens andre - som meg selv - kjenner det godt i symfysen, lysken og litt nedover lårene. Akkurat som det "lugger" når jeg går eller snur meg i senga f. eks. Blir også verre når jeg har sittet for lenge, f. eks. på kontorstolen på jobb. I mitt første svangerskap for vel 4 år siden begynte jeg å få symptomgivende bekkenløsning ca. i uke 15, men nå har jeg endel symptomer allerede og er "bare" 6+6. Ble vel aldri helt kvitt det heller etter det første svangerskapet. Har du merket noe som kan minne om bekkenløsning? Tvi tvi, håper du slipper å bli plaget!
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 3. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2007 hei, takk for svar! Jeg har ondt, ikke i korsryggen-men ved siden av-på det beinet som stikker ut ca 5-10 cam fra korsryggen. Av og til, hvis jeg har stått og jobbet i en bøyd stilling så er det helt grusomt. Håper det "bare" er vanlige ryggsmerter. Er 11 uker på vei nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå