Stinemoj Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Da har kvalmen bredd seg over meg.... Var på min mammas bursdag i stad og etter èt kakestykke ble jeg så kvalm at jeg måtte gå å legge meg nedpå litt... Å jeg som alltid har vært verdens største kakemoms og stort sett spist halve kaka... Føler meg litt småuggen og det stikker i den ene siden... Men så er spørsmålet da, er det bare jeg som begynner å bli sjuk med tanke på at nesa renner litt og jeg hoster.. Eller er det en liten spire inni her? Noen som har noen forslag? hehe... Tok testen på morgenen i dag, men den var negativ, syntes jeg så antydninger til en veeeldig svak strek, men den ble borte igjen.... kom en svak svak strek etter et par timer da, men jeg tviler på at den kan stemme... Eller hva?
-Mariposa- Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Har du vært hos legen ennå? Jeg synes det høres ut som om det muligens kan være en liten baby på vei, men jeg synes du skal få deg en legetime så de kan måle HCG (eller hva det nå er de måler)
Stinemoj Skrevet 2. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2007 Ja, jeg lurer på det skjønner du, venter mens på onsdag, men har absolutt ingen antydning til mens ennå... Å jeg pleier å ha det.... Dessuten har jeg hatt små hetetokter og hatt hodepine litt til og fra i et par dager... å i mårra skal vi på hytta til svigers.... tenkte jeg skulle kjøpe med meg noen tester, men det er jo ikke akkurat like kult å drive å teste der da... Men det får gå som det går... Fortalte til og med mamma om dette i dag.. Hu ble litt sjokkert og overraska, men sa at hu støtta meg uansett.. Selv om det var litt tidlig så hadde vi jo fast følge osv, så hu trodde nok vi kom til å klare oss uansett.. Å da skulle a jo bli bestemor, eller mormor da, fant a ut.. Hehe... Var litt deilig å vite at jeg hadde støtte uansett.. Ganske stor lettelse det!
grand danois Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 hhhmmm kansje du e heldi=) ej me va me et venne par av oss. spiste et kake stykke å vart uvell.. håpe du e gravid da:) kryssa fingrane for oss begge:D
-Mariposa- Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Du får ta med noen tester på hytteturen og teste til helga om ikke mensen har kommet til da:)
Stinemoj Skrevet 2. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2007 Ja, vi får krysse fingrene... Er temmelig spent nå for å si det sånn!! Er liksom noe rart med kroppen min... Jeg legger meg tidlig og står opp tidlig... Å jeg som alltid har lagt meg sent og stått opp sent.... Nå orker jeg bare ikke..... Eller kanskje det bare er at jeg begynner å bli voksen? =p Men det forklarer ikke hvorfor jeg begynte å grine fordi jeg ikke fikk junkfood i går da =s
grand danois Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 hehe=) ja...vist du he lest innlegge mit så sjønna du kor ej he d:/ ekkelt å ikkje vete:( så ej føle me dei=/
Stinemoj Skrevet 2. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2007 Jeg er egentlig mest spent på hva sambo sier om jeg er gravid jeg..... For han vil egentlig ha abort.... han har jo løsnet litt i kantene i det siste, men han synes fortsatt det er for tidlig...
grand danois Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 he du fortalt na at den e forsinka da? ( den va d sant) at du he mistanka? neida...han kjeme sikkert rundt når d går opp for na. du må passe på å få en tidli ul da..så fe han ver me. da skifta han meining ser du=D trukje du d?
Stinemoj Skrevet 2. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2007 Jo, det tror jeg... Mensen er ikke forsinket, det er bare ikke noe tegn til at den skal komme i over i morgen.... Jeg pleier alltid å få vondt i magen ihvertfall 3 dager før eller mer.... Å blir ofte nærmest sengeliggende pga. økende smerter.... men det er ikke tegn til det nå.... Så jeg krysser fingrene for både deg og meg jeg!!!! Jeg og sambo har pratet om barn osv så og si hver kveld de siste to ukene..! hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. april 2007 #11 Skrevet 2. april 2007 Det høres VELDIG ut som du er gravid=) Jeg har aldri vært borti at en test blir positiv etter noen timer. Og hvis du ikke er det, så virker det som at samboern din begynner å bli klar=) Krysser fingrene for dere begge!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 Oj... Dette er spennende...=o) Får håpe det er noe da. Men husk at sambo din ikke kan tvinge deg til abort, med mindre dere er enige. Men du skal ikke stole på en test som blir pos etter par timer..Men du kan jo prøve med en ny test i morgen om ikke i dag også... Masse klemmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå