Gå til innhold

Noen førstegangsfødene fra oslo som har lyst til å møtes?:)

Anbefalte innlegg

Hei hei. jeg har termin den 26 juli. venter mitt første barn med samboeren min. det er hans første også:) det blir en liten gutt. vi gleder oss sånn!!!! men om det er noen i oslo/oslo vest som også venter sitt først barn, hadde det vært kjempekoselig!

god påske alle sammen:)

Fortsetter under...

Hei vi skal også ha vårt første barn. Har termin 30. juni. men vil svært gjerne møte i Oslo. Kan være kjempe kos å treffe noen andre i samme situasjon. Jeg er 32 år gammel, og er fortiden fulltid sykemeldt pga kvalme og bekkenløsning.

Annonse

Hei hei!

Da er vi to, er såvidt jeg orker å sette over en vask;) har enn så lenge sluppet bekkenproblematikk, men har tilgjengjeld spydd som en gris i mnd etter mnd... :) alt for den lille!

Hvor bor du hen? Jeg er forresten 20 år, men er det de kaller svært moden og reflektert for alderen.. (men det blir jo opp til deg å bedømme) :) Håper påsken var fin!

Hei hei! Skal flytte opp dit i juni:) men du kan jo sende meg en mail (dere andre også!!) om du/dere vil treffes til en rolig(!) tur i parken:) føler snart at bestemoren min har mer krefter og raskere gangelag enn meg!

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...