Gå til innhold

To tette og søskenvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter barn i november og da er minsten 16 mndr. Hvilke type vogn bør jeg da kjøpe? Har tenkt litt på søskenvogn... Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TFK Twinner Twist med en hardbag

Skrevet

Siden du bare har 16 mnd mellom ville jeg valgt en der begge kan sove og der du kan ha dem mot deg. Iallefall babyen i bag mot deg.

Står skrevet en del om søskenvogner på www.tinasbok.com, er en link der til søskenvogner. En del nyttig info!!

Vil uansett anbefale svingbart/svingbare framhjul. Og todelt kalesje kan også være ok (men det begrenser utvalget endel..)

Tror ikke de billigste vognene er beskrevet der, Gt safari, instep og carena er billige. Men de er ganske breie, og vet ikke på kvaliteten. Siden dine er så små får du nok bruk for vogn til begge en stund framover, så er sikkert greit å investere i en skikkelig vogn.

Skrevet

Jeg får 19 mnd mellom mine 2 og har kjøpt Duowalker SKY med en hardbag. Da kan lillegutt sitte med god utsikt fremover mens lillebror ligger trygt i bagen sin som jeg kan ha vendt mot meg. Nar minsten er stor nok får han også sitte fremover, og det er god skille mellom setene så de kan sove samtidig uten å plage hverandre. Full liggestilling også, selvfølgelig!! Vognen er utrolig god å trille, og veier ikke mer enn 13 kg. Den er 75 cm bred og kommer inn alle vanlige dører. Les mer og se bilder på www.easywalker.no

Hvis du går for denne og trenger en blå helt ubrukt hardbag må du bare sende meg en meldig! Har nemlig 2 bager, men trenger bare den ene! :o)

Skrevet

Jeg har KOLCRAFT søsken vogn. Den kan bruke bilstol og kan ligge flatt i den og er 80 cm bred.

Skrevet

Takker for svar! Likte veldig godt Duo Easywalker, den falt mest i smak. Men lurer på en ting, har dere en ekstra enkel bagvogn når dere bare skal ha med minstemann? Og, finnes det noen duovogner hvor man kan separere vognene?

Skrevet

Phil and teds kan brukes både som søskenvogn og enkeltvogn, men du må ha babyen vendt fra deg og den har ikke liggestilling til det barnet som sitter i søskensetet. Så er kanskje ikke så praktisk for deg som får to så små??

Det er kommet en modell som heter Sport nå (i forhold til e3 som er den gamle modellen), på denne kan søskensetet legges i hvilestilling og den har også regulerbart håndtak.

Uansett om du velger Phil and Teds eller en mer tradisjonell søskenvogn ville jeg hatt en bagvogn til minsten i tillegg.

Skrevet

Har kjøpt oht urban jungle bare trillet rundt inne ennå:) men er kjempe lett og utrolig god å kjøre. Har kun soft bag til babyen, men du kan kjøpe hard bag som kan vedes mot deg også. Men den koster en del dessverre. Tror det er lett å selge den etterpå

Skrevet

Sv: To tette og søskenvogn

22:44 2.04.2007

TFK Twinner Twist med en hardbag

Anonym

Man får ikke TFK Twinner Twist med kun 1 hardbag.

Skrevet

Hei!

Jeg får 13 mnd mellom mine. Har bestilt en Babytravel Komfort De Lux med en babybag hos Babyproffsen. Gleder meg kjempe masse!

Skrevet

Jeg har ikke bagvogn til minsten ved siden av, derfor jeg gikk for Duowalker som er smal og lett i forhold til andre søskenvogner. Har isteden kjøpt Izi sleep bilstol som har liggestilling og Quinny Zapp reisetrille til å sette bilstolen på når jeg og minsten bare skal ut en kjapp tur. Etterhvert kommr jeg til å bruke Zapp'en som ekstravogn til Lillegutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...