Gå til innhold

har lagt ut invitasjon til klubbsiden på småtroll igjen!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det så jeg, så da får jeg "melde" meg inne her da :-)

Jeg er en jente på 27 år, samboer og bor på østlandet. Vi har to barn, Aurora på 4 1/2 år og Emrik som kom til verden 11. august.

Når jeg ikke har permisjon jobber jeg i barnehage, men nå koser jeg meg hjemme og stor trives med det ;-)

velkommen! Blir nok litt stille her de nærmeste dagene pga påsken, men ellers så er det gjerne litt fart her. Vi prøver å skrive og svare på innlegg ofte. Det er en dato og navn tråd lenger ned på siden, skriv deg gjerne på!

Takk for invitasjon:-)

Synes det er litt vanskelig å huske på augustklubben siden det ikke ligger noen link i oversikten over forum. Hadde vært kjekt med en "Klubbsider"-link mellom "Småtroll" og "Adopsjon" feks;-)

Skal absolutt huske på den fra nå av, det er jo denne og "Småtroll 0-1" som er mest relevante for meg.

Annonse

Takk for invitasjonen, jeg vil gjerne ha "medlemskap" i denne klubben:-)

Jeg er 30 år og fra Østlandet. Gift og har 3 barn,- jente født i okt-96, gutt født i juli-00 og ei lita tulle som ble født 27 august 06. Hyggelig å høre at det er så god stemning her inne, jammen ikke alltid det er det på de andre sidene....

Velkommen Konemelone! Skriv deg gjerne på navn og dato lista vår, så får vi gratulert frøkna når 8 mnd dagen kommer! Var innom hjemmesiden deres. Fiiiin!!!

Vi har også en presentasjonstråd, så gå inn der og bli bedre kjent med oss.

Og jeg vil også være med! Jeg er snart 31 år, har tre barn. En gutt født mars 2002, en jente født februar 2004 og lille Mari født 4. august 2006. Jeg bor i Sverige for tiden, men er egentlig en nordlendig som har fastnet i Oslo. Er lykkelig gift med en super mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...