Gå til innhold

Dunpose og Lammeskinnspose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei - kan noen gi meg et råd her ?

Har en liten på 5 måneder, som i vinter har hatt dunpose (ala voksi) i vogna - og lammeskinn og ullpledd på varmere dager.

Nå har jeg fått en lammeskinnspose i gave - men trenger jeg egentlig en lammeskinnspose til høsten ? Eller bør jeg heller se om jeg kan bytte denne inn igjen ?

Hva bruker dere til litt større babyer ? Er en dunpose upraktisk til de større og lammeskinnspose bedre ?

Flott om jeg kunne få noen råd og tips !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var Eline ett år i februar.

Når hun ble født kjøpte vi en Odenwalder( sikkert skrevet feil) den med bamsen inni. kan brukes i hvettfall opp til 3 år.

Dette er ett åv våre beste invisteringer til snuppa. Har kun brukt tynn bukse og strømpebuksepå nederkroppen henne si vinter og enten body og tynn genser eller kun body under en hjemmestrikket type skigenser i babyull.

Mulig jeg har en varmblodig liten jente men hun har hatt det godt og varm i posen sin.

Når det var fra 7-8 minus putett jeg henne langt ned i posen slik at bare ansiktet stakk opp fra posen.

Så jeg synes en god dunpose er verdt sin krone.

Posen vår vil også bli mye brukt neste år siden de i barnehagen sover i sprinkel senger ute hele vinteren. Da trenger jeg ikke være redd hun kommer til å fryse.

Skrevet

sover de i sprinkelsenger ute hele vinteren????

Skrevet

Det var vel litt dumt skrevet men regner med at de sover inne i sengene sine på de aller kaldeste dagene.

Har ikke begynt der enda, men sett at sengene står ute på soveterrassen i sovetiden.

Men det er jo ikke verre å sove i en sprinkel seng ute enn i vogna ute så går jo ut i fra at ved mange minus grader at de som sagt sover inne.

Men det finner jeg ut når vi begynner elelr til høsten når det begynne rå bli kjøligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...