Gjest Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Jeg synes Jonas er veldig fint, men det er veldig pop nå da. Det er to Jonas i min sønns klasse og to i min datters barnehage. Kanksje jeg derfor hadde gått for Kristoffer. Preben er for rølpete for meg
prebs Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Jeg synes alle er fine. 1.Preben -et koselig navn og ikke så mye brukt 2.Kristoffer -staselig navn og den beste skrivemåten 3.Jonas - enkelt og greit navn.
Vannmann35 Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Jeg ville nok valgt Jonas - men synd det er så veldig pop da. Christopher/ Kristoffer ville være en god nr 2. Preben er jeg ikke så glad i.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Jonas eller Kristoffer, ikke Preben.....
mamma til Isak Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Kristoffer - kjempefint! De to andre liker jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Kristoffer er veldig fint!!!! Jonas er veldig populært navn, men om dere liker det best skal du ikke tenke på det. Men Kristoffer får min stemme
Vicky 83 Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 1. Kristoffer. Dett er et kjempeflott navn!! 2. Preben 3. Jonas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå