Caelyn Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 En jeg kjenner skal til USA - New Orleans - før lillegutt blir født og lurer på om noen vet om forhandler for OTH og/eller TFK der ? Om de er billigere i USA og kan taes med på flyet hjem, så kunne vi sikkert spart litt cash Men hadde vært greit å vite om det er noen spesielle butikker etc som selger de i New Orleans.. Evt en nettside hvor jeg kan lete etter forhandler.
Regnbuens barn™ . Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 www.joggingstroller.com er en bra nettside, trygg også..Så om du har en adresse du kan bestille til i usa så er det penger spart.. vet dessverre ikke om noen butikker..
Fikk maibaby06 Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 OTH heter mountain buggy i usa. Fant ingen forhandlere av vognen i louisiana (sjekket nettsiden). Er ikke trend for kids tysk vogn? Ikke sikkert de har den i usa da. De europeiske vognene var dyrere enn gjennomsnittet av de vognene jeg har sett på i usa, men du sparer vel likevel noe på å kjøpe den i usa. Hvis du finner den da.
Fikk maibaby06 Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 så du lurte på nettsider: http://mountainbuggy.sycamorekids.com/index.pasp www.buggy.de
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Hvis du ikke har noe imot en 2005 modell, saa har www.albeebaby.com i New York fremdeles salg paa noen 2005 modeller. 279 dollar, og gratis porto til USA. Husk at i USA heter OTH Urban Jungle Mountain Buggy Urban Single. Vi har kjoept vaar 2005 vogn, og den er kjempefin. Eneste er at den ikke har like bra fjaering som 2006/2007 modellene, men er likevel en suveren vogn--og det til under 1700 kroner! :-) Forhandlere kan du finne paa www.mountainbuggy.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå