Gå til innhold

nå blir jeg snart GAL!!!!


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

jonathan vil IKKE sove, han har akkuratt fått mat.. og han bare gråter..

 

uansett hva jeg gjør så gråter han.. eller han vil bare bæres på... har hvert sånn i hele dag..huff... sambo er da ikke hjemme (som vanlig) prøvde og ringe han i stad men han sier han kommer når han kommer..... æsj

 

begynner og grine snart selv jeg....

 

noen råd til hvordan jeg kan få jonathan til og slutte og gråte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Når snupp her gråter og er litt overtrøtt hjelper det at jeg roer meg helt ned først, de merker jo så godt at vi er stresset og så legger jeg henne med magen mot min mage og går med henne, synger litt og gir ho smokk.. Vet ikke om jonathan tar smokk jeg..

Hvis hun blir helt hysterisk, er det bare å ta av alt av klær og bleie, det er hun veldig fan av :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikkje tålte grønnsakspureen?:-/ Kanskje han fikk vondt av den..? Legg han i sånn kolikkstilling. På maven og så har du den ene armen din under maven hans. Litt vanskeli å forklare.. Plei å hjelpe me Carina hvis ho har vondt imaven. Da får ho til å prompe og rape.. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han bruker smokk:) pleier og like at jeg tar av klær og bleie han oxo.. men ikke i dag nei.. han sovnet endelig nå:) etter mye gråt... huff... stakkar lille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at han sovnet. Snuppa her har også vært klengete i dag. Hun har puppet masse og gulpet dertil:/ Nå sover hun og mammaen håper hun får en bedre dag imorgen.

 

Når hun skriker seg fast her hjelper det å skru vannet på fullt eller sette på støvsugeren. Jeg vet det høres rart ut, men det fungerer. Når hun bare er overtrøtt hjelper det å legge henne i sengen, stappe tutten i munnen og legger en ren gulpeklut over tutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.. sånn har det vært her og, i går og i dag. Hatt skikkelig tantrum flere ganger om dagen, holdt på rundt en time i strekk av gangen =/

 

Vi ringte HS i dag, men siden hun spiser, bæsjer og sover så kunne det være så mangt.... tenner, overtrøtthet, mere sulten, vondt i magen +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..da har det nok vært den store sutredagen i dag..;) Ingeborg har også vært sutrete og misfornøyd, med skikkelig grining innimellom. Litt smil og skravling også, da - heldigvis - men alt i alt en slitsom dag.. Håper veldig at dagen i morra blir roligere og bedre - for oss alle sammen!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...