2 tette - med flette Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Stod og brettet sokker, og plutselig så ble jeg skikkelig svimmel, og måtte sette meg ned.. Jeg begynte å skjelve og ble litt små kvalm.. Noen som har opplevd det samme ? Er jo helt garantert ikke noe farlig, det var bare veldig ekkelt, klarte nesten ikke reise meg opp igjen, så ble bare sittende i noen minutter.. Har gått over nå da, svir bare i øynene og er sliten
2 tette - med flette Skrevet 2. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. april 2007 Ingen som kan si de har opplevd det samme ? hehe
~chess~ Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Gravid kanskje?? Er jo vanlig med lavt blodtrykk og dermed svimmelhet i begynnelsen av et svangerskap..
2 tette - med flette Skrevet 2. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2007 Er jo lov å håpe, men regner ikke med jeg er gravid Det var bare veldig merkelig at det kom helt plutselig, uten noe forvarsel
titt'hei Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 hm......reiste du deg brått opp? Kan komme av stress, eller graviditet som vi håper:)
2 tette - med flette Skrevet 2. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2007 Nei.. jeg stod oppreist og brettet sokker, da jeg plutselig bare måtte legge fra meg alt.. huff huff Hadde jo selvfølgelig vært knall om det var det, men tolker ikke akkurat det som noe symptom.. hehe
~chess~ Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Hvor befinner du deg i syklusen da? Lenge til ikm?
~chess~ Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Så spennende da! Masse lykke til! Sender herved over en solid dose babystøv..
2 tette - med flette Skrevet 2. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. april 2007 Takk takk hehe Ja jeg tror da det.. Går bra nå da så det var ikke noe store greier, bare litt ekkelt Men det kan jo kanskje være jeg ikke hadde drukket nok !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå