Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nå er jeg i sjokk !!!!!!!

hadde egentlig ikke tenkt og teste siden jeg ikke har noen symp på en graviditet,bare massse menssmerter...

og der kom et kryss opp...................

dette er mitt 4 forsøk,så jeg er som sagdt i sjokk..

håper at alt går bra,og at det ikke er en kjemisk graviditet. så jeg jubler kun litt:0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8846839-ojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tusen takk jenter :)))jeg er på rugedag 13 eller 14 ..

er litt usikker satt inn 2egg tirsdag ,hvis man regner med dagen man satt inn blir det 14 dager..

streken var ganske sterk og kom innen 3sek..

håper inderlig at det går bra,har ingen symptomer,så er litt redd, bare menssmerter som kommer og går..

Du er nå ihvertfall gravid, og det er et veldig godt tegn. Bekymringene vil være der, men dette er et godt steg videre fra å prøve. Nå får du bare nyte dagene og ta en dag av gangen. Snart ultralyd, og så jordmortimer. Det er en utrolig spennende tid.

Jeg har ei datter fra før, og da jeg ble gravid med henne sa jordmoren at fra nå (da altså) og i lang lang tid fremover kom jeg til å være bekymret for magen og etterhvert barnet. Det stemte! :-) Det er mange "milepærler" man skal igjennom. Gratulerer igjen med denne store første! :-)

Med meg var ikke testen like snill, men det er vel ikke så rart med ei uke med utrolig masse mens. Håper jeg snart er i gang igjen med neste forsøk (og helst før fellesferien til sykehuset...)

Annonse

Praktisk sett blir jo egget/eggene befrukta samme dag som du tar de ut, så kanskje hvis man regner fra den dagen?

I mitt forsøk tok jeg bp på dag 12, men det blir jo egentlig dag 14 hvis man regner fra den dagen det blir befrukta ( egguttak).

Menssmerter kan man vel ha når man er gravid også.

Jeg krysser i allefall fingrene for at dette skal gå bra.

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...