Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 hei om noen av dere vett om de fungere å bruke pergotime kur etter p-sprøyte slutt? ønsker barn...
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Hei du! Jeg fikk akkurat telefon fra min gynekolog i dag, og jeg skal begynne på de tablettene nå. var ikke bestandig eggløsningen kom skikkelig på første kuren, men han sa at mange ble i vertfall innen 6 mnd. Eller det kunne skje umiddelbart.... bare å prøve... lykke til. Jeg gleder meg i hvertfall som en unge til den 12. for da skal vi prøve for første gang etter start med den kuren...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2007 må ikke mannen min og sjekkes for at eg skal få sånn kur då?
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Hei igjen! Jeg skulle ta en kur først nå og se, også før jeg tok flere må min samboer til min gynekolog for å sjekke seg, samt sjekke at sæden er i orden. Jeg skal til GU igjen etter denne første kuren som jeg skal begynne med i morgen, skal til GU 23.04 og samboeren min skal til samme legen bare et par dager etter. Dette gjør de for at de ikke vil utsette jentene for hormonbehandling dersom det er gutten det skulle være noe galt med. det er ikke risikofritt å gå på slike piller i lange tider står det jo også i pakningsvedlegget.... Så derfor vil de sjekke gutten. KLem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå